• Vanaf nu bestaat er ook tokiotube! Ja mensen,het is net het zelfde zoals youtube. Maar dan alleen over tokio hotel ^^ Dus de fans hier,maak dat hier is aan,dan kan ik jullie toevoegen en lijkt dat alsof ik vrienden heb (A)!
    Sorry dat hier al een topic over was,maar ik heb er hier nog geen over gezien.
    link

    link(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jha nou, lekkaaaah :'D

    Immortal schreef:
    link(A)

    http://www.tokiotube.sosugary.com

    Ik ga plat als ik merk dat dit het idee van de band of het managment zelf zou zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Ik ga plat als ik merk dat dit het idee van de band of het managment zelf zou zijn.


    idem (krul)

    omg coolheid ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Conspiracy schreef:
    (...)

    idem (krul)


    x.x Jaman, hoe bedoel je commercieel aan het worden?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    wordt je het een beetje zat van al die belachelijke filmpjes die op youtube worden gezet?
    en ben je helemaal fan van tokio hotel
    dan is dit de oplossing
    TOKIOTUBE

    *gaat strijk XD*


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Joyce wa is jou username??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    En dan worden wij gediscrimineert als niet-fans zijnde? (huil)

    Mellifluous schreef:
    (...)

    x.x Jaman, hoe bedoel je commercieel aan het worden?


    Inderdaad x.x Like TH get a life of szo XD Dit gaat er over, heb zoiets van:
    Kijk allen naar TokioTube als je de gewone youtube beu bent -whuttefuck-

    xCrackerx schreef:
    Joyce wa is jou username??

    vergessen

    vet xD

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Inderdaad x.x Like TH get a life of szo XD Dit gaat er over, heb zoiets van:
    Kijk allen naar TokioTube als je de gewone youtube beu bent -whuttefuck-


    Niets boven youtube. Vind je al die filmpjes over Tokio Hotel ook wel hoor _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Niets boven youtube. Vind je al die filmpjes over Tokio Hotel ook wel hoor _O_


    Inderdaaaaad :'D mijn moeder vind dit er btw oook heel erg over van Tokio Hotel enzoo (': Ik zo: Mama, Youtube is zó passé, nu is het Tokiotube! En mijn moeder zo: Oh my god, wat een shit --'