• Elke maandag hebben wij heel de namiddag dat wij moeten werken op de computers!, klikt leuk.. Maar dat is het dus niet! wij mochten onze plaatsen niet zelf kiezen.. En werd ik naast de 'Seut' van de klas gezet ^^, eerst vond ik het helemaal niet erg, want dan kon ik rustig werken. Maar toen ik ernaast ging zitten tijdens de eerste les, had ik snel door dat hij zijn mond niet kan houden! ik wordt daar zot van! ik negeer hem al een paar weken, maar hij blijft verder praten over zijn 'Hitler' opsessie -Ja, ik krijg echt bang van hem- over zijn hond, over alles en nog wat.. Ik heb nog 2 weken les, ik overleef dat niet meer!
    ik ben nu al zot! wat gaat dat zijn over een paar weken?
    En als er 1 ding is waar ik niet tegen kan, dan is het dat ze op mijn vingers liggen kijken als ik aan het werken ben, vandaag heeft hij de hele tijd naar mijn computer scherm liggen staren en deed hij elke bewging die ik maakte na! ö ik was blij dat de bell ging!


    Your Butt is Mine!

    wat een raar ventje o.O
    maar kan je niet aan de leraar vragen of je andere plaatsen mag?
    x

    Whipple schreef:
    wat een raar ventje o.O
    maar kan je niet aan de leraar vragen of je andere plaatsen mag?
    x

    Ik smeek alke week om andere plaatsen, maar ze zegt dat het de moeite niet meer is!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Ik smeek alke week om andere plaatsen, maar ze zegt dat het de moeite niet meer is!

    ah, das wel vervelend!

    ik zou hem anders duidelijk maken, dat je niet naar hem luisterd of door hem heen gaan praten.. :Y)
    xx

    Koop oordopjes?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whipple schreef:
    (...)
    ah, das wel vervelend!

    ik zou hem anders duidelijk maken, dat je niet naar hem luisterd of door hem heen gaan praten.. :Y)
    xx

    ik draai mijn kop als hij iets zegt, en ik keek de leerkacht zielig aan.. Maar 4 uur aan een stuk blijft hij toch babbelen ookal antwoord ik niet..


    Your Butt is Mine!

    Marshmellow schreef:
    Koop oordopjes?:'P

    JAAA! dat zal mijn leerkrach uitstekend vinden !


    Your Butt is Mine!

    omygosh, zeg er wat van!!! tegen je docent of tegen dat rare ventje O.o


    Hated by many, confronted by none!

    xSKITT schreef:
    (...)
    ik draai mijn kop als hij iets zegt, en ik keek de leerkacht zielig aan.. Maar 4 uur aan een stuk blijft hij toch babbelen ookal antwoord ik niet..

    wat zielig eigenlijk voor hem, dat hij niets door heeft...:Y)

    maar ja.. ik zou echt neit weten wat je voor de rest kan doen.. miss netzoals Marshmellow zei oordopjes kopen :Y)
    xx

    VampxRawwwrr schreef:
    omygosh, zeg er wat van!!! tegen je docent of tegen dat rare ventje O.o

    Een paar jaar geleden, toen ik nog niet in die klas zat, had hij tegen mijn klas vriendin gezegd dat als hij boos werd, dat er wel een paar dode konden vallen! ze zijn hiermee naar de directie geweest enzo.. en der is nooit echt iets van gekomen! ik heb daar gwn bang van, van die gast!


    Your Butt is Mine!

    Ik ga volgnde week maandag gwn niet naar school!


    Your Butt is Mine!

    Iets heel beledigends naar hem roepen, zodat iedereen inclusief de leraar het hoort, vervolgens het lokaal uitlopen en tegen je leraar zeggen (die je hoogstwaarschijnlijk volgt) dat als hij echt zijn bakkes niet houdt je gewoon geen flikker meer uit gaat voeren of hij moet jullie uit elkaar houden. :Y)
    haha xD
    Is mij één keer gelukt^-^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    mep die rare gozer voor z'n harses. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hmm, wij hebben alleen maar pc,s alsof ze van boeken nog nooit gehoord hebben...

    maar wij mogen tenminste wel onze plaatsen kiezen


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    ik leef met je mee...
    en ik ben het er ook mee eens...koop oordopjes en draai de muziek lekker hard zodat je hem neit hoort.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je mag een mes van me lenen ..


    Some people make the world special just by being in it