• Hai hai,
    Sinds gisteren heb ik van die krulspelden van de Kruidvat. Maar ik heb eigenlijk geen flauw benul hoe je ze moet gebruiken :X
    Moet je haar nat zijn? Moet je ermee slapen? Etc.
    So, can anybody please help me ;D?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daar heb ik geen ervaring mee O.o


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Wat voor zijn het?
    Heb je een plaatje of, zijn het niet papilottehh?

    x

    Bedoel je die eerst warm moeten worden? Dan moet je haar droog zijn, en je moet een pluk nemen. Hoe dunner en hoe langer je 'm laat zitten, des te grotere kwaliteit heb je.
    Doe je dikkere plukken en laat je ze kort zitten, kun je er niet al te veel van verwachten.
    Onder aan een pluk beginnen, en dan naar boven rollen; vervolgens vastzetten.
    Succes! :)


    -

    Mijne moet je koken in een pan tot t water kookt. En ze dan in je haar rollen en dr zo een klem op zetten. En ze er dan na een paar min uithalen. Maar er zijn veel verschillende soorten krulspelden he dus ga ze niet gelijk koken;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je moet ze eerst warm laten worden, dat duurt even en dan doe je ze erin. :]

    Je kan ook krulspelden hebben waarbij je haar gewoon nat moet zijn. Verdeelt je haar in kleine plukken (niet té klein, en zeker niet groot) dan neem je een pluk en steek je de krulspeld er in en pin je die vanboven vast. Zo doe je je hele haar. Je kan je haar dan beginnen drogen met een haardroger als je naar een feestje wil of zo of je kan er mee slapen. Maar dat raad ik neit echt aan, is niet handig slapen daarmee op je hoofd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LxKaulitz schreef:
    Wat voor zijn het?
    Heb je een plaatje of, zijn het niet papilottehh?

    x
    http://www.proximedia.com/catalogue/photos/scat_27406_a.jpg zeg maar die buitenste grote, maar ze zijn zelfklevend :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)http://www.proximedia.com/catalogue/photos/scat_27406_a.jpg zeg maar die buitenste grote, maar ze zijn zelfklevend :'D

    Dan moet je mijn uitleg doen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    weet iemand waar je deze kunt kopen;

    http://www.youtube.com/watch?v=pKZEyC21QbI

    0:08


    AAP

    ik heb er geen ervaring mee want ik heb vanmezelf al heel veel krullen ^^
    maarja ik heb dan weer het probleem dat ik geeeeeen idee heb hoe me nieuwe stijltangg werkt
    (en dan hoor ik jullie allemaal denken, lees dan de beschrijving; dat zou ik best willen maar het is in het italiaans o.0 en aangezien ik al wel spaans kan maar nog geen italiaans houd het even op xd)

    Sorry, daar heb ik geen ervaring mee ><


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Sorry, daar heb ik geen ervaring mee ><


    Happiness hit her like a train on a track

    Volgens mij moet je haar dan handdoekdroog zijn; dus nog een klein beetje vochtig. En die dingen moeten warm zijn.
    Dacht ik. :X
    Heb zelf van die elektrische dingen.


    hoi, jij bent leuk.

    Ah, dan moet je haar nog niet helemaal droog zijn. Gewoon erin draaien en wachten tot het droog is. Dan eruit halen.


    Your make-up is terrible

    slapen met krulspelden lijkt me niet zo lekker liggen? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.