• Hoi!
    Ik heb du ergens een klein probleem. Voor nederlands moeten we een boekverslag maken -we moeten het gelukkig niet voorbrengen- en als boek heb ik de Hobbit van J.R.R. Tolkien. op zich een heel goed boek, maar heel moeilijk als je er een boekverslag van moet maken -beseft het nu pas-. Als alternatieve opdracht, kan je, ofwel een gedicht zoeken/maken, een aantal foto's geven die het verhaal vertellen, of een collage, tekening, .. maken.
    & ik was dus van plan dat gedicht te doen. & ik had ook al In de Ban van de Ring geleend in de bib, omdat ik dacht dat daar wel een gedicht over Bilbo Baggins in stond. Nou, niet dus -ik zit al over de helft van dat boek-. Dus eigenlijk moet ik zelf een gedicht gaan maken.. Ö
    Stomme lerares, met haar stomme boeken & haar stomme boekverslagen !(huil)
    & als je dit helemaal gelezen hebt, dan heb ik respect voor je Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Het probleem is dat i kniet kan tekenen :$

    Maakt toch niet uit. Het is maar voor school hoor. :X

    Decayed schreef:
    (...)
    Maakt toch niet uit. Het is maar voor school hoor. :X

    Hmm .. ja dat is ergens wel een goed punt .. misschien moet ik toch maar proberen ..
    Dankje ! (flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik hou van Lord Of The Rings, ik ben ook in de ban van De Ring! 8D Ik heb die ring zelfs! :Y)
    Maar sorry, ik weet niet of ik je kan helpen, of je er nu achter vraagt of niet. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TommBomm schreef:
    Ik hou van Lord Of The Rings, ik ben ook in de ban van De Ring! 8D Ik heb die ring zelfs! :Y)
    Maar sorry, ik weet niet of ik je kan helpen, of je er nu achter vraagt of niet. :Y)

    ik ben ook helemaal in die ban x)
    & ik vroeg idd stiekem een beetje hulp, maar ik wilde ook gewoon ffe zeuren :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California