• Peeople
    Ik ben vandaag naar Plopsaland geweest omdat Het huis Anubis daar kwam, het was zo'n fandag en daar wou mijn zusje heen, en jha het was nog wel leuk en zo haha, ik heb Nienke, Fabian, Mick, Joyce, Robbie en that's it gezien of zeu x)
    Maar dat terzijde: We gaan verder met mijn topictitel, okay?
    Wel, ik mocht iemand meenemen omdat mijn klein zusje naar dat ding was gegaan met twee vriendinnen. Ik had, als laatste hoop, Jorden, een jongen die ik ken meegevraagd.
    Big mistake!
    Hij zeurde de oren van mijn kop. Het ging alsvolgt: 'Annelies, gaan we dan nu in Anubis The ride? Annelies, gaan we verder? Anneliehiees, waarom zeg je zo weinig?' etc.
    Hij was zó irritant en ik heb hem dan zo'n hele tijd genegeerd.
    Wat nou? Hij leek op een hónd. Als ik naar links ging, links lopen van mijn moeder, liep hij me een hele tijd achterna. Zélfs tot aan de deur van het vrouwentoilet ;o
    Serieus, dat gaat een beetje ver xo
    Maar voor de rest was het wel leuk, ik heb een look-a-like van mijn kapper gezien en dat was dus like zó leuk ;o Jaja, ik heb een crush op mijn kapper :9~

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Goedzo (cat) -miauwmiauwWOEF!-

    Volgens mij haat Rutger honden want er is wel een katemoticon maar geen hond.


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    (...)
    Volgens mij haat Rutger honden want er is wel een katemoticon maar geen hond.


    Daar heb ik al ees een topic over gemaakt ;o maar die hebben ze bij offtopic gezwierd <.< -terug ontopic-

    Conspiracy schreef:
    (...)

    neeeuj ;o mijn kapper lijkt niet op Kyle x) Zou wel leuk zijn moest 'ie der ook zijn mwhihi ^^


    OH ik dacht van wel? o; ;x
    maar buhahah jaa idd :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    Evidence schreef:
    ooh mensen die voor hondje spelen zijn echt wel irritant ja ><
    en fijn voor je van die kapper look-a-like x'D


    None but ourselves can free our minds.

    Evidence schreef:
    ooh mensen die voor hondje spelen zijn echt wel irritant ja ><
    en fijn voor je van die kapper look-a-like x'D