• Peeople
    Ik ben vandaag naar Plopsaland geweest omdat Het huis Anubis daar kwam, het was zo'n fandag en daar wou mijn zusje heen, en jha het was nog wel leuk en zo haha, ik heb Nienke, Fabian, Mick, Joyce, Robbie en that's it gezien of zeu x)
    Maar dat terzijde: We gaan verder met mijn topictitel, okay?
    Wel, ik mocht iemand meenemen omdat mijn klein zusje naar dat ding was gegaan met twee vriendinnen. Ik had, als laatste hoop, Jorden, een jongen die ik ken meegevraagd.
    Big mistake!
    Hij zeurde de oren van mijn kop. Het ging alsvolgt: 'Annelies, gaan we dan nu in Anubis The ride? Annelies, gaan we verder? Anneliehiees, waarom zeg je zo weinig?' etc.
    Hij was zó irritant en ik heb hem dan zo'n hele tijd genegeerd.
    Wat nou? Hij leek op een hónd. Als ik naar links ging, links lopen van mijn moeder, liep hij me een hele tijd achterna. Zélfs tot aan de deur van het vrouwentoilet ;o
    Serieus, dat gaat een beetje ver xo
    Maar voor de rest was het wel leuk, ik heb een look-a-like van mijn kapper gezien en dat was dus like zó leuk ;o Jaja, ik heb een crush op mijn kapper :9~

    ooh mensen die voor hondje spelen zijn echt wel irritant ja ><
    en fijn voor je van die kapper look-a-like x'D


    You're a star in heaven.

    Oehlala, Enya denkt dat die gast met Lies wil.

    whahaa.
    leuk!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Evidence schreef:
    ooh mensen die voor hondje spelen zijn echt wel irritant ja ><
    en fijn voor je van die kapper look-a-like x'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xRapunzel schreef:
    Oehlala, Enya denkt dat die gast met Lies wil.


    Maar i don't like die gast anymore ;o Hij is ugly en schraal en tótaal mij smaak niet xo

    kwam je Kyle tegen dan ? :9~
    nee geintje, maar ik snap wel dat het irritant is als mensen achter je aan lopen :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat is inderdaad heel erg irritant. Mijn remedie: klap voor zijn/haar kop. Maar ach.. Je moet alles zo veel mogelijk democratisch oplossen tegenwoordig xP


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik had al lang gezegt.' Ben je mijn hond ofso ? '


    A. ikmisje.

    ik ben je hondje niet. (nerd)
    nee, maar ff serieus. aan de ene kant vind ik het wel schattig, maar aan de andere kant lijkt het me voor jou errug irritant. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik ben je hondje niet. (nerd)
    nee, maar ff serieus. aan de ene kant vind ik het wel schattig, maar aan de andere kant lijkt het me voor jou errug irritant. :'S


    Het wás niet schattig want híj is niet schattig apfoe. En het was inderdaad errug irritant ;o

    imaDINOSAUR schreef:
    kwam je Kyle tegen dan ? :9~
    nee geintje, maar ik snap wel dat het irritant is als mensen achter je aan lopen :']


    neeeuj ;o mijn kapper lijkt niet op Kyle x) Zou wel leuk zijn moest 'ie der ook zijn mwhihi ^^

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Het wás niet schattig want híj is niet schattig apfoe. En het was inderdaad errug irritant ;o

    okay. :')
    nou, dan vind ik het gewoon heel erg irritant voor je.
    - streept schattig door -


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik ben je hondje niet. (nerd)
    nee, maar ff serieus. aan de ene kant vind ik het wel schattig, maar aan de andere kant lijkt het me voor jou errug irritant. :'S

    Apfoe, ik zou een veel betere hond zijn geweest. Ik zou gewoon mee in het vrouwentoilet gelopen zijn en dan voor de deur staan wachten en als iemand te dichtbij kwam ging ik grommen(cat)


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    Apfoe, ik zou een veel betere hond zijn geweest. Ik zou gewoon mee in het vrouwentoilet gelopen zijn en dan voor de deur staan wachten en als iemand te dichtbij kwam ging ik grommen(cat)


    Goedzo (cat) -miauwmiauwWOEF!-