• Hallo ik slik al 2maanden de lichtste pil.
    En daardoor word ik ook niet meer ongesteld.
    Ik ben ook nog maagd.
    Maar ik heb de laatste dagen zulke erge buikpijn misselijk allesz :|
    Iedereen zegt ja je bent zwanger hoe kan dat ik heb nog nooit sex gehad -.- dan zeggen ze o je bent schijnzwanger ik word er egt helemaal lijp van ik wil me weer kiplekker voele zoals altijd.
    Maar ik wil ook niet weer ongesteld worden.
    Help somebody??

    Ongesteld zijn hoort toch bij het leven van een meisje/vrouw? Ik denk dat we het allemaal niet echt leuk vinden, maar je kan er niks aan doen.

    Mwhehe, alleen honden worden schijnzwanger volgens mij, niet naar luisteren. En als je niet ongesteld word, dat is ook niet goed hoor O.O Als ik jou was zou ik terug naar de dokter gaan.


    Your make-up is terrible

    Waarschijnlijk is het dan gewoon griep, dat kan iedereen overkomen, en dan is het na een weekje wel weer over..


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Waarschijnlijk is het dan gewoon griep, dat kan iedereen overkomen, en dan is het na een weekje wel weer over..
    okeyy ik hoop str8x niet die mexicaanse griep x_x!

    TeddyMurder schreef:
    Mwhehe, alleen honden worden schijnzwanger volgens mij, niet naar luisteren. En als je niet ongesteld word, dat is ook niet goed hoor O.O Als ik jou was zou ik terug naar de dokter gaan.
    er staat op die bijsluiter dat dat bijwerkingen kunnen zijn niet ongesteld worden.

    TeddyMurder schreef:
    Mwhehe, alleen honden worden schijnzwanger volgens mij, niet naar luisteren. En als je niet ongesteld word, dat is ook niet goed hoor O.O Als ik jou was zou ik terug naar de dokter gaan.
    idd. Want als je de pil neemt wordt je juist regelmatig ongesteld, tenminste dat zou moeten.


    Keep it secret.

    Surrender schreef:
    (...)idd. Want als je de pil neemt wordt je juist regelmatig ongesteld, tenminste dat zou moeten.
    alle pille zijn verschillend en mn zus nam dees in jhet verleden ook werd ze ook niet meer ongesteld

    Ik slik nu ook een maand de lichtste pil, maar met mij gaat alles nu beter. Ik heb minder buikpijn etc. Maar als je niet meer ongesteld word en je zo ziek voelt, zou ik weer naar de dokter gaan o__O'


    Underdog, just look at the mess you made.