• Goedeavond,
    Welwel, wat ik nu toch weer eens mee gemaakt hebt. Het was onze examen klasjes bijná gelukt om ons, naar huis toe te gaan. Ik kwam daar aan fietsen, het hek dicht. Spandoek erom heen 'EXAMENS 2009' Hek dicht gemaakt met kettingen, maar wat bleek dus. Was het andere hek open ._. Wij gaan dat ook doen, maar dan véeel, en veel beter. Had ik toch bijna mooi geen school gehad! (:

    En wat waren de examenstunds bij jullie ?

    vet (nerd)


    Bill &nd Tom are hotties <'33

    Wij doen geen examenstunts op mijn school.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    een of andere domme film
    sloeg echt nergens op.
    en toen was er een pokertoernooi en nog allemaal domme spelletjes en moest je tot half 3 blijven wat niemand deed. :'D


    AAP

    Geen idee, bij ons zitten de 4e, 5e en 6e klassen op een andere locatie

    Ja ze hadden btw bij ons ook eens de docenten kamer helemaal dichtgesplakt -de ramen- allemaal plastic bekertjes water op de grond gezet zijn al die docenten de hele ochtend beziggeweest met water uit de docentenkamer halen o.o En balonnen lagen er ook (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij hadden er geen.. We wouden onze nederlandse leraar vermoorden :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Wij hadden er geen.. We wouden onze nederlandse leraar vermoorden :/

    Dát moeten we echt nog een keer gaan doen!
    Het examengala was ook vet leuk hoorde ik, ineens gingen dr mensen vechten. :'D


    blame the bully.

    Oh das geniaal _O_
    @ lotte: Wij ook vorig jaar. Omdat het niet goed viel. Damn.. wat waren wij nijdig. Dus dat wordt keihard stunten volgend jaar
    (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal even wat foto's van onze examenstunts op Q zetten :Y)


    Bored.

    Onze examenstunts.
    We waren alleen wel flink aan banden gelegd. Vorig jaar hadden ze de school roze geverfd en waren ze 15.000 euro kwijt aan schoonmaakkosten ><
    Dus dit jaar hebben we het redelijk rustig gehouden.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Onze examenstunts.
    We waren alleen wel flink aan banden gelegd. Vorig jaar hadden ze de school roze geverfd en waren ze 15.000 euro kwijt aan schoonmaakkosten ><
    Dus dit jaar hebben we het redelijk rustig gehouden.

    Geniaal, ik kom bij jou op school.(baby)

    Dit is er bij ons gebeurt

    onze dag kon niet meer stuk
    ondanks dat ik de baarmoederhalskanker prik moets -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De lerarenkamer was een hoerenzaak.
    8D
    en bij de afdelingsmentoren ofzo was het vol met ballonnen 8D

    en ik heb deze week ook bijna geen school gehad.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Alle lokalen hadden of alleen maar stoelen of alleen maar tafels. En dus zaten we daar maar in de les ;| En na het 3e zou je eigenlijk al naar huis mogen, maar ja die kindjes van de stunt hadden alle deuren op slot gedaan dus we konden niet weg. En ook al kwam je weg, stond de fietsenstalling én het hek op slot. En als je dan slim dacht te zijn door je fiets buiten school te zetten, moest je maar in bomen en op daken naar je fiets zoeken en daarna een fietspomp zien te vinden omdat ze je fiets gewoon hadden meegesleurd naar school en ergens hadden opgehangen en de banden hadden leeg laten lopen.
    Volgens jaar dus gewoon maar niet naar school op die dag.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Bij ons was ie best cool.
    Een DJ op het dak met de 6e klassers erbij, zand gestort op het plein en overal strandballen xD
    En ze hadden een ijs- en patatkraam :D
    Iedereen was dus rond 1 uur naar huis..
    Maar ik niet.
    Ik had Anglia examen (=extra Engelse lessen die goed op je cv staan). Tot half 6.
    En toen wilde ik mijn fiets pakken om naar huis te fietsen.. waren mijn banden leeggelopen.
    Maar nu houd ik op met klagen :Y)
    De stunts van de rest hier klinken leuk :]


    I clicked my heels and wished for you.