• Goedeavond,
    Welwel, wat ik nu toch weer eens mee gemaakt hebt. Het was onze examen klasjes bijná gelukt om ons, naar huis toe te gaan. Ik kwam daar aan fietsen, het hek dicht. Spandoek erom heen 'EXAMENS 2009' Hek dicht gemaakt met kettingen, maar wat bleek dus. Was het andere hek open ._. Wij gaan dat ook doen, maar dan véeel, en veel beter. Had ik toch bijna mooi geen school gehad! (:

    En wat waren de examenstunds bij jullie ?

    ik had dit jaar mijn examenstunt, egt super leuk. patatkraam, muziek, waarzegster, painbal tegen docenten, pokeren tegen docenten, voetballen tegen docenten en natuurlijk de dag daarvoor de hele school op stelte zeggen. te zag er egt vreselijk uit, de lokalen waren helemaal geblokkeerd overal lag stro en wc papier

    ja ons thema was wilde westen

    en dan op de dag zelf iedereen in stunttruien die examens doen en de avond voor de stunt natuurlijk pré stunt met alle examenkandidaten een cafe afgehuurd super leuk, over 2 jaar heb ik er nog een (A)

    xx


    I believe i can <3

    De docenten ontvoerd naar de gymzaal en toen moesten ze over een hindernis baan. Alleen wij waren de enige die een scheikunde pw moesten maken. hele school lachen behalve wij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons gingen ze op het ene gebouw iedereen bekogelen met waterballonnen vanaf een plek die ik niet kon zien en ze hadden een rodeostier? En verder weet ik niet wat er echt gebeurd is...
    Maar dat kwam omdat we naar Amsterdam gingen met de uitwisselingsstudenten en omdat ik nromaal niet op dat gebouw zit.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.