• Goedeavond,
    Welwel, wat ik nu toch weer eens mee gemaakt hebt. Het was onze examen klasjes bijná gelukt om ons, naar huis toe te gaan. Ik kwam daar aan fietsen, het hek dicht. Spandoek erom heen 'EXAMENS 2009' Hek dicht gemaakt met kettingen, maar wat bleek dus. Was het andere hek open ._. Wij gaan dat ook doen, maar dan véeel, en veel beter. Had ik toch bijna mooi geen school gehad! (:

    En wat waren de examenstunds bij jullie ?

    Wat is een examenstunt?


    Only losers can act the way you do

    LizesDrol schreef:
    Wat is een examenstunt?

    *jawdrop*
    Ö
    Whát?
    Nou, dat is een stunt op de laatste schooldag van de examenklassen. Op die dag nemen zij de school over, zeg maar en mogen ze doen wat ze willen.


    Bored.

    Bij ons loopt de stunt elk jaar uit de hand, dus dit jaar mocht het alleen door de braafste scholiertjes 'onder toezicht van de docenten' worden georganiseerd. Werd onwijs saai natuurlijk, dus iedereen was gelijk naar huis gegaan.:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Die bij ons was stom.. er was (bijna) NIKS georganiseerd, alleen een filmpje die ze hadden gemaakt, en die hadden ze laten zien.. en verder was er alleen nog een feestje, maar daar waren alleen mensjes uit hogere klassen en vooral examenjaars dus daar ben ik dus maar snel weg gegaan, trouwens... op dat 'feestje' was er ook niks, ze hadden alleen discolampen in de kantine gehangen ofzo.
    En alle meisjes hadden zich verkleed als hoeren --'


    Als je maar een ananas hebt..

    Bij ons hadden ze sprinkhanen losgelaten, overal waspoeder gestrooit, met waterballonnen gegooit en ja dat was Kolderdag 23 April bij ons wel zo'n beetje xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vandaag hadden we door de examenstunt maar 3 uur les Ö Ik had dus alleen maar het 3e uur les xP
    Bij ons doen ze elk jaar iets met de leraren nzo. Ze hebben kippen losgelaten in de school en alle leraren moesten een hindernisbaan doen Ö Ook hebben ze alle stoelen en tafels uit de aula op de tafelvoetbaltafels gestapeld! xP Gelukkig dat de meeste jongens uit mijn klas er niet waren xP
    Mrja het is vanzelfsprekend dat ik na het derde gewoon naar huis ging en niet heb gewacht om dat van de leraren te zien :Y) Het maakt me niks uit wat de andere eindexamenklassen doen xP Volgens jaar maakt het me pas echt iets uit, aangezien ik dan zelf eindexamen doe :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cristine schreef:
    Onze examenstunts.
    We waren alleen wel flink aan banden gelegd. Vorig jaar hadden ze de school roze geverfd en waren ze 15.000 euro kwijt aan schoonmaakkosten ><
    Dus dit jaar hebben we het redelijk rustig gehouden.


    Ö Wij hadden het heel toevallig vandaag net over de roze school examenstunt! Die vonden we meesterlijk xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wij moeten er nog een verzinnen << waarschijnlijk mogen we het toch niet uitvoeren. Like, het mag de lessen etc niet verstoren. Wat is er dan leuk aan.

    SamSacred schreef:
    (...)

    Ö Wij hadden het heel toevallig vandaag net over de roze school examenstunt! Die vonden we meesterlijk xP

    Het is best masterlijk. Maar niet als je met drie leerlingen 15.000 euro voor de schoonmaakkosten moet ophoesten ><


    Bored.

    Cherished schreef:
    Wij moeten er nog een verzinnen << waarschijnlijk mogen we het toch niet uitvoeren. Like, het mag de lessen etc niet verstoren. Wat is er dan leuk aan.

    For real? Wij mogen in principe alles doen, zolang we niets vernielen. Bij ons staan er meestal wel een aantal wagens met harde muziek op het plein enz. Bierkar hier, carnavalswagen daar ><


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    *jawdrop*
    Ö
    Whát?
    Nou, dat is een stunt op de laatste schooldag van de examenklassen. Op die dag nemen zij de school over, zeg maar en mogen ze doen wat ze willen.
    In Beglië hebben ze dat niet denk ik, daarmee (:


    Only losers can act the way you do

    Wij mochten sowieso weg.
    Maar ze hadden geregeld voor een suikerspinnnen ding en een podium waar bandjes gingen optreden :] En de docenten moesten een quiz doen en de beste docenten moesten badpakronde doen ofzo xd


    Keep it secret.

    Er stonden bij ons allemaal van die luchtkussendingen op het schoolplein, ze waren de hele dag door aan het optreden(zingen enzo) en het thema was hippies. En je kon ijsjes en patat kopen. Toen moesten wij de parkloop doen en die examenklassen echt een fucking wave doen bij iedereen die langs kwam rennen xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    En we mochten 10 minuten eerder de les uit!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    onze examenstunt was superstom =l ging onze meest gehate congierge zingen


    Hated by many, confronted by none!