Nou, ik ben echt fácking pissed hé. Op heel het school. Nou, niet heel het school maar toch een deeltje ervan.
Ik word namelijk al van ik október gepest en hoeveel ik ook reclameer, hoeveel ik ook zeg dat ik het beu ben dat die meisjes, waar ik ruzie meeheb, allemaal anderen tegen me op gaan zetten en me gaan uitschelden voor het rot van het straat, wat ik ook doe: Er word niets tegen gedaan.
Ja, toen ik één keer iets terug zei toen werd ik opzij geroepen omdat ik het dan gedaan had. Zélfs mijn mentrix doet er niets aan?
En dan doen ze wél iets aan een meisje die net haar pennen gebroken zijn door een paar jongens van mijn klas, maar niets aan mijn probleem dat al zo lang bezig is?
Mijn fiets word altijd op de grond gegooid, ze schelden me uit voor 'Dikke Annelies', 'Dikzak', soms ook 'Slet' en zo van die dingen maar niemand doet er iets tegen.
Zelfs mijn ouders zijn ervoor al naar school geweest en mijn mentrix zegt altijd: 'Volgende week doen we er iets aan etc.' Er is nog steeds geen ene f.ck aan gedaan ;o
Vinden jullie dit normaal? Eerlijk? Want ik eerlijk gezegd niet.