• Mijn ma was hier één minuut geleden. En ik voel me zogezegd misselijk omdat ik morgen echt niet naar school wil en durf te komen. En zij zo; "Waarom ben je misselijk?" En ik dan: "Weet ik veel?" En zij dan opeens; "Heb je vorige maand je regels gehad?" Toen dacht ik iets van 'whoatefuck zit zij te zeggen?' En ik zo knikken. En dan begint zij weer van: "Weet je dat wel zeker?" En ik weer knikken. En niet veel later vraagt ze dan; "Ben je zwanger?" En toen had ik iets van.. Waar zit zij aan te denken? Ik ben 13!!

    Ben ik de enige met zo'n overbezorgde moeder met té veel fantasie? O.O


    You'll never dream alone. <3

    Een vriendin van mij moet van haar moeder persé aan de pil omdat die moeder bang is dat ze zwanger raakt.
    *Het arme kind is nog maagd*


    rules don't stop me

    whahaha ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Ahaha :'D
    Moet je ja zeggen


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jools schreef:
    Een vriendin van mij moet van haar moeder persé aan de pil omdat die moeder bang is dat ze zwanger raakt.
    *Het arme kind is nog maagd*


    'Ik ben wel nog maagd, hoor!' Dat was wat ik gezegd had.. Maar, volgens mij geloofd ze me niet! Ik word stiekem heel erg bang van mijn moeder. Zeker de laatste tijd. Ö


    You'll never dream alone. <3

    mijn moeder vroeg dat gister ook nog omdat ik misselijk was en buikpijn had :'D


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    LizesBIATCH schreef:
    Ahaha :'D
    Moet je ja zeggen


    Ik zou die reactie wel willen zien, eigenlijk. ^^


    You'll never dream alone. <3

    ja ik ook.
    zeg ze zo tegen me; doe het wel veilig hè!
    ik ga condooms voor je halen!
    ik wil niet dat je zwanger wordt!
    like omg. ik ben15. -.-
    ik wil dan echt nog geen seks.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn moeder denkt in ieder geval nooit dat ik zwanger ben.. komt vast later wel, maar mijn moeder is nooit zo overbezorgd(A)


    Als je maar een ananas hebt..

    xLoveIsDeadx schreef:
    ja ik ook.
    zeg ze zo tegen me; doe het wel veilig hè!
    ik ga condooms voor je halen!
    ik wil niet dat je zwanger wordt!
    like omg. ik ben15. -.-
    ik wil dan echt nog geen seks.


    Muahaha, ik wil dat ook niet. Want maagd zijn kan maar één keer in je leven. En dat zal ik zo lang mogelijk houden. :Y) Maar ik mag het helemaal niet doen van mijn ouders, alleen als ik getrouwd ben.


    You'll never dream alone. <3

    Bij mij ook zo iritant

    ik heb er wel is overna gedacht mijn moeder te koop neer op marktplaats te droppenxD

    Wie wilt haar hebben
    ze is gratis en ik kom der nog bij je brengen ook
    xDxDxDxDxDxDxDxD

    IK hou wel van haar hoor


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    VoodooDoll schreef:
    Mijn moeder denkt in ieder geval nooit dat ik zwanger ben.. komt vast later wel, maar mijn moeder is nooit zo overbezorgd(A)


    De mijne was al zo overbezorgd en nu ineens méér! Ö Ik mag zelfs niet meer alleen op de bus omdat ze door had dat een persoon van rond de achttien me zat aan te staren. En nu vervloek ik die gast dat hij zo zat te kijken. --"


    You'll never dream alone. <3

    KikaRareShit schreef:
    (...)

    Muahaha, ik wil dat ook niet. Want maagd zijn kan maar één keer in je leven. En dat zal ik zo lang mogelijk houden. :Y) Maar ik mag het helemaal niet doen van mijn ouders, alleen als ik getrouwd ben.

    dat is echt een mooi ideaal om je aan vast te houden. :') ik denk niet dat ik dat ga doen, maar ik zou het wel mooi vinden als jij dat doet. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo ken ik er ook nog 1tje -'
    ik was laatst met vrienden uitgeweest, en we hadden gewoon dikke lol daar in die discotheek. Gingen we condooms opblazen, en mensen bekogelen. Kom ik thuis, zat er een condoom in me haren o.O En nu denkt mijn lieve mama dat ik 'het' heb gedaan, en wil ze met me naar de huisarts voor de pil. & wat ik ook zeg, ze geloofd me niet :'D!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Moeders zijn nou eenmaal zo,
    en dat is behoorlijk kl*te (x
    die van mij in iedergval wel


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    mijn is net zo erg.. elke keer als we het over uitgan hebben gaat het over drank, jongens, verkrachten, en drugs enzo. ik ken alles uit mijn hoofd wat ze zegt.. en niet alleen mijn moeder maar vader ook!! terrring


    Love is the movement <3