• Nee. Niet ik ben blud. Maar mijn ouders wel. HAHAHA. de recessie got us! BAM! Anyways. Nu gaat me vader bij me oma bedelen voor geld. Ja, ik vind dit grappig x'D Aangezien, ik nog wel geld heb! 60 euro ofzo. Maar who cares? Misschien gaan wij niet op vakantie deze zomer. Maar ik ga toch al naar graspop, dus dat maakt mij niet uit. En nu moet ik leven op voedsel uit potten. En dat eet ik dan rauw want dat bespaart gaskosten. hahaha. x'D.
    En, hoe zit dat bij jullie thuis?
    Edit:
    Je snapt niet waarom ik het grappig vind. Dat zal je ook nooit snappen. Je weet niet hoe het normaal bij ons thuis gaat. Dus laat mij lekker ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Hetzelfde, maar dan is het al 2 jaar ongeveer zo =]


    Life is hard and then we die

    Ik vind het niet bepaalt grappig dat mijn ouders blut zijn.
    Bij ons gaat het, uhm, goed ?

    Bij ons gaat het zijn gewone gangetje. Maar ik snap niet dat jij dat zo grappig vind?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ehm, ik ben 3 keer in mijn leven naar een ander land op vakantie geweest, mijn moeder kon met haar 3 schoonmaakbaantjes net rondkomen, we aten wat er in de aanbieding was.
    Ze zou niet eens dénken om me naar graspop te laten gaan :'D
    Maaaar, nu gaat het beter enzo, maar ik mag nog niet naar graspop. --'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hetzelfde, al sinds mijn ouders gescheiden zijn.


    -

    xD Bij ons thuis loopt het juist goed n.n Mijn vaders nieuwe bedrijfje maakt winst xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    we hebben het goed.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha gelukkig kan er nog iemand mee lachen!! Stelletje zuurpruimen ook over die klote recessie. Moeten ze vooral doen. Geen geld uitgeven, daardoor werd de recessie echt niet minder snel opgelost. Nou bij ons thuis hebben we volgens mij wel geld voor eten, denk ik :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Eh... papa stopte ineens met alimentatie betalen, +- 5 maanden met.. niks leven. Schulden liepen alsmaar op, over en weer gezeik met advocaten, uitkering aanvragen, duurde ook een tijdje, in de tussentijd leven van een noodbedrag van 1000 euri per maand die ook moet worden terugbetaald, stress van mama stijgt, en ondertussen ook nog examens, break-up met mijn toenmalige vriend (die ik bijna 2 jaar had). Ja, het leven is fijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    Bij ons gaat het zijn gewone gangetje. Maar ik snap niet dat jij dat zo grappig vind?

    Zo gaat dat gewoon bij ons thuis. Me pa ging naar de vriezer. Eten voor zichzelf zoeken voor morgen. Hij kon niks vinden. Hij komt terug. Zegt mijn moeder 'We hebben nog ham in blik, dat kan jij morgen wel eten!' Dus me pa zo. 'Dat is in ieder geval lekker' En ik zo. 'Dan eet je het lekker uit blik. Lekker primitief. Kunnen we vast wennen'. Zo gaat die shit gewoon bij ons.


    The economy is suffering, let it DIE!

    KirstenSnaps schreef:
    Haha gelukkig kan er nog iemand mee lachen!! Stelletje zuurpruimen ook over die klote recessie. Moeten ze vooral doen. Geen geld uitgeven, daardoor werd de recessie echt niet minder snel opgelost. Nou bij ons thuis hebben we volgens mij wel geld voor eten, denk ik :')

    Hahahaha. idd. Me moeder zegt ook dat het alleen maar beter is. Nu gaan we letten op ons geld, en dat is alleen maar handig. Want dan gaan we meer opsparen enzo


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mijn ouders hebben het goed..
    Helaas ik niet.. maar ondertussen ben ik het al gewoon!

    we hebben het moet ik zeggen best wel goed
    maar als ik iets wil moet ik er zelf voor sparen... ik krijg afentoe wel wat maar zo wordt ik niet verwent en leer de waarde van geld kennen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, maar ik zou er niet meteen mee kunnen lachen.


    A. ikmisje.

    Bij ons gaat het wel goed, ik mag naar Spanje gaan met 2 andere vriendinnen in de zomer en we hebben net een appertement aan zee gekocht, natuurlijk geven we wel niet alles uit, we letten ook wel op ons geld. Maar ik denk wel dat we 'rijk' zijn, als ik dat mag zeggen? We wonen ook in een villa enzo. : D


    All was well.