• Nee. Niet ik ben blud. Maar mijn ouders wel. HAHAHA. de recessie got us! BAM! Anyways. Nu gaat me vader bij me oma bedelen voor geld. Ja, ik vind dit grappig x'D Aangezien, ik nog wel geld heb! 60 euro ofzo. Maar who cares? Misschien gaan wij niet op vakantie deze zomer. Maar ik ga toch al naar graspop, dus dat maakt mij niet uit. En nu moet ik leven op voedsel uit potten. En dat eet ik dan rauw want dat bespaart gaskosten. hahaha. x'D.
    En, hoe zit dat bij jullie thuis?
    Edit:
    Je snapt niet waarom ik het grappig vind. Dat zal je ook nooit snappen. Je weet niet hoe het normaal bij ons thuis gaat. Dus laat mij lekker ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    We komen net rond, maar hebben er geen problemen mee (: Mijn moeder en ik hebben altijd de grootste lol :']


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hmm, ik vind dat niet echt om te lachen, wij wonen in een huurhuis, ik slaap in de kamer met mijn broer... Rondkomen kan wel, maar zonder zotte kosten. Ja, leven is echt leuk als je ouders niet zo veel verdienen :S


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    We komen rond. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik lees terug : Ham uit blik??
    Hebben jullie dan ook geen geld meer om te eten, nouja, dan hebben wij het nog luxe... ja, wij komen gewoon net rond ofzo denk ik, maar waarom praten wij over de financiele dingen van ons papie en mamie? Wij zijn nog kind! en pas met 21 ben je financieel verantwoordelijk, dus ik maak me lekker nergens druk om! =D
    (ja, dat moest even..)


    Als je maar een ananas hebt..

    O_O Dude, dan leef ik in luxe zeg.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3