• hallo!

    Een vriendin en ik moeten en onderzoeksverslag maken over piercings onder jongeren. Ik hoop dat jullie hier op gaan reageren, want dat hebben we hard nodig.

    dit zijn de vragen:
    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?

    ik hoop dat jullie mijn vraag willen beantwoorden :)

    xx


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    Nope, nog niet nee =) Alleen oorringen als die meetellen. 2 in mijn linkeroor,en 1 in mijn rechteroor.
    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Ik wil eentje ja. Ofja, zeg maar 2 :') Een monroe en een in mijn heup. Ook wil ik in mijn linkeroor nog een oorring in mijn kraakbeen en in mijn rechteroor een in dat kraakbeenlelletje. Hoe je dat ook mag noemen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel erg bedankt dat jullie geantwoord hebben!!! =D


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    slotje? ^^

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?

    Ik wil der graag 1 in mijn navel, onder in mijn linker lip, een rook in mijn oor.


    I'm your bitch [:

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?

    Jaah, ik heb een lippiercing s]netzoietsalstom[/s en ik heb een tongpiercing.
    Als ik 16 wordt deze zomer wil ik graag snakebites XD

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    Nee
    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Als ik niet doodsbang zo zijn voor naalden, wil ik graag snakebites of Angelbites ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cherished schreef:
    slotje? ^^

    ja, er mag nu wel een slotje op, het verslag is al ingeleverd ^^


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ik had in oktober 2007 een wenkbrauwpiercing, ik wou dat al lang en was heel blij toen ik het mocht. Maar mijn huid stoot het af en het is uitgegroeid in januari 2008. Nu ben ik kwaad op alle mensen met een wenkbrauwpiercing! En ik had verschillende piercings voor in mijn wenkbrauw.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.