• hallo!

    Een vriendin en ik moeten en onderzoeksverslag maken over piercings onder jongeren. Ik hoop dat jullie hier op gaan reageren, want dat hebben we hard nodig.

    dit zijn de vragen:
    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?

    ik hoop dat jullie mijn vraag willen beantwoorden :)

    xx


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Nope. Alleen oorbellen. Tenzij dat ook onder piercings valt.
    Hoef er ook geen.


    No growth of the heart is ever a waste

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?

    Ik heb twee labrets dus een snakebite, ik heb een navelpiercing en ik had een neuspiercing (:

    Und over 1 maand krijg ik of een monroe erbij of een tongpiercing


    I build a house for your bones!

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    Nee. Nouja oorbellen? In elk oor 2.
    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Soms lijkt het me leuk om een tongpiercing te hebben. Maar ik mag het niet voor mijn 18e, en ik denk dat ik dan niet meer wil.


    I'd rather go naked than wear fur.

    - Heb je al een piercing?
    Ja, in mijn neus, 3 oorbellen elke kant. Helix, navelpiercing.
    In September nog een tattoo, en dan nog een lippiercing.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    heb er 1 , rechterneusvleugel

    wil er meer , misschien in men onderlip of heup <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?

    Nee nog niet maar ik ga er deze vakantie eentje krijgen in men neus ^^ En ik ga mss stiekem een madonna of een angelbite zetten als ik weer geld heb (':


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    Nop, tenzij oorbellen tellen?

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Helix/Tragus, neuspiercing of septum, maar die laatste mag noooit x:


    Underdog, just look at the mess you made.

    -Heb je al een piercing? zo ja, wat voor en waar?
    Ik heb geen echte,, maar wel een neppe lippiercing,, een Ringetje

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Wat'voor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Een echte zou ik wel willen in mijn wenkbrauw/lip..



    Weet je hoe grappig vandaag op school,: Ik moest ff naar het handvaardigheid lokaal om lijm voor het lijmpistool te halen, vraagt zo'n eerste klasser,,: 'Is die piercing echt?' Ik: Nee hij is nep...' Later ga ik het magazijn in hoor ik ze zo zeggen van: 'Die dingetje in die dingetje van dat meisje is nep' Dus ik ga daar half stuk want ze zijn het echt op zo'n manier van dat ze alles weet enz.. Later loop ik dat lokaal dus uit en zeg ik met zo'n vaag stemmetje: 'Die dingetje in dat Dingetje is nep' En al die wijven kijken me boos aan, Ik ging helemaal stuk met Jaimee


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    Oorbellen? :"D



    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Zou graag een septum willen :- D


    Mew <3

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    - ik heb nu oorbellen + een piercing boven in mn oor

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    - ik wil heel graag ook nog een navelpiercing en/of een tongpiercing


    i know you'll be my paparazzi *

    heb je al een piercing ? zoja watvoor en waar?
    In mijn neus aan de rechterkant. En een Helix(boven in je oor in je kraakbeen dus)

    en ik wil ook nog wel een tongpiercing


    I solemny swear i am up to no good

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?
    lip piercing ^^


    ik wil miss nog een tong en bridge piercing ^^


    balub ^^.

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar?Oorbellen. En een fake oorschelppiercing.

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar?
    Ik hoef er geen want ik heb mijn faker :)


    Sweet dreams will come true.

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar? Ja, een helix bovenin me oor. En 6 gewone gaatjes in me oor.

    Wat voor soort piercing zou je nog willen en waar? Een tongpiercing, maar ik durf t alleen met verdoving o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    -Heb je al een piercing? zoja, watvoor en waar? nope (:

    -Heb je geen piercing, maar wil je er wel 1? Watvoor soort piercing zou je dan willen en waar? Monroe piercing :'D.


    None but ourselves can free our minds.