Goed, misschien zegt de titel het al. Maar ik heb problemen met mijn 'hartsvriendin'. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ze gaat altijd met anderen om op school en mij laat ze stikken. En na schooltijd heeft ze opeens alle tijd voor mij. Ze pikt ook vriendinnen in. Begin dit schooljaar had ik een vriendin erbij gemaakt en kon heel goed met haar opschieten. Alleen toen trok zij haar naar zichzelf toe. Het erge is nog wel dat dat meisje het niet doorhad. Ik heb één goede vriendin, maar die zit in een andere klas en in mijn eigen klas ben ik ook maar alleen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet. M'n 'vriendin' heeft het helemaal verpest, want dit gebeurd ook al een paar jaar. (Telt even, 4 jaar) Laatst kreeg ik ook brieven dat ze het allemaal heel erg is wat er gebeurd. Ze heeft zelf erin gezegd dat ze, wat ze probeerde te verkomen!, dat we uit elkaar groeien en dat is dus haar schuld. Het liefste zou ik recht in haar gezicht zeggen hoe ik erover denk, maar dat durf ik niet. Ik ben nogal zo'n type die niet graag ruzie maakt en vriendinnen verliest... Hebben jullie misschien advies voor me? Alvast bedankt<3
And now we're counting down to Phase Zero.