• Mijn kat wou daarnet zelfmoord plegen en dit is hoe het verliep. We wonen 3 verdiepingen hoog en het raam stond helemaal open. Mijn kat zat een tijdje in die opening, maar mijn kat is nogal gestoord dus ze begon debiel rond te lopen in het huis. Toen deed mijn mam het raam toe en toen kwam mijn kat razendsnel aanlopen en botste ze tegen het raam dat mijn mam net toegedaan had. Zelfmoordpoging mislukt.
    Nog iemand een zelfmoordpogingskat?
    Subforum Lifestyle -> het leven van mijn kat :'D


    -

    haha. Mijn kat heeft zichzelf bijna opgehangen want hij zit aaan een tuigje in de tuin en toen klom hij in een hoge struik en en toen verhing hij zichzelf XD


    I build a house for your bones!

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is niet echt een zelfmoordactie, meer een ontsnappingsactie. Een sprong van drie hoog overleefd een kat meestal wel.


    mijn kat is te dom om dat te weten. Niemand wilt van mij weg lopen hoor(A)


    -

    Haha.

    Ik zette het raam van mijn kamer open, en dat zit zeg maar als een soort dakkaapelll however. Ik doe het open, dat beest was er dus uitgesprongen en in de dakgoot gaan lopen. (had ik niet gezien.) Wil ik het raam dicht doen, springt Beer, mijn kater, weer naar binnen. Nou, ik kreeg een hartverzakking. damn!

    Ik heb liever dat m'n katten geen zelfmoordneigingen hebben.

    Het idee alleen al.


    It's heavy but you are not the only one

    Coldplace schreef:
    De hamster van mijn vriendin had zelfmoordneigingen.
    Ze ging aan het rekje hangen aan het plafond van de kooi en liet zich dan vallen op het stenen etensbakje, heel erg dom, heel erg pijnlijk, heel erg levenloos.
    Uiteindelijk heeft ze hem twee of drie weken geleden dood aangetroffen in het holletje waar hij altijd sliep.
    Zelfmoordpoging mislukt, hamster getroffen door natuurlijke dood.


    Dat doen alle hamsters:P Ik heb mijn hamster perongeluk vermoord...o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    onze kat was zo dom om op het ijs van de vijver (dat veel te dun was) te gaan lopen en toen was het plons, maar voor het zelfde geld was hij er niet uitgekomen ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    LALALALALA schreef:
    (...)

    Dat doen alle hamsters:P Ik heb mijn hamster perongeluk vermoord...o.o


    mijn nichtje ook, haar hamstertje had ze in bad gelegd en ze gleed uit en viel zo met haar ghand bovenop het hamstertje.. het nekje was gebroken.. maar gelukkig was hij opslag dood..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Lovebite schreef:
    haha. Mijn kat heeft zichzelf bijna opgehangen want hij zit aaan een tuigje in de tuin en toen klom hij in een hoge struik en en toen verhing hij zichzelf XD


    was ie echt dood? ;O


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn kat is vorig jaar van de 12de verdieping gesprongen en een andere kat ging op het randje dat voor het raam zit lopen O.O


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MissShinoda schreef:
    (...)

    was ie echt dood? ;O
    Ze zegt toch bijna opgehangen peenvogeltje.:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zelfmoordpoging bij dieren;

    Hilarisch gewoon =X

    Jou kat is Nicee :D


    My friends are my estate.

    LALALALALA schreef:
    (...)Ze zegt toch bijna opgehangen peenvogeltje.:Y)


    owhja :$ -blind-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT