• Mijn kat wou daarnet zelfmoord plegen en dit is hoe het verliep. We wonen 3 verdiepingen hoog en het raam stond helemaal open. Mijn kat zat een tijdje in die opening, maar mijn kat is nogal gestoord dus ze begon debiel rond te lopen in het huis. Toen deed mijn mam het raam toe en toen kwam mijn kat razendsnel aanlopen en botste ze tegen het raam dat mijn mam net toegedaan had. Zelfmoordpoging mislukt.
    Nog iemand een zelfmoordpogingskat?
    Subforum Lifestyle -> het leven van mijn kat :'D


    -

    mijn kat probeerd zich aan touwtjes op te hangen :')


    dream, dare, fly!

    SecondBeva schreef:
    Hilarische kat. Ik neem ook zo'n kat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    SecondBeva schreef:
    Hilarische kat. Ik neem ook zo'n kat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rickjuh schreef:
    Katten kunnen toch 25 meter vallen zonder dood te gaan en dan op hun pootjes terecht komen? :X


    Jaa, want ze is al eens door het raam gesprongen achter een vogel aan, en ze heeft het overleefd :'D


    -

    EclipseSOUL schreef:
    Omg x3 Vet gaaf!
    Ik heb een kat die Mongool is, serieus. Die spoort niet... Die blijft mooi in de regen zitten als ze er zin in heeft.

    wij hadden vroeger een hond en als ie aan t vechten was en je wou m helpen ging ie met zn snuit in een bak met water liggen en dan zag je allemaal belletjes xd nja dat is wat me is verteld want ik was toen nog heel klein x´D
    oh onze goudvis (bluppie (nerd)) heeft wel zelfmoord gepleegt want die is ´s nachts uit zn kom gesprongen xD


    She said: I gotta find out for myself

    XD wel een Hele Koewle kat ;'D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    1 sexxy kat xD

    Whattefaaaa ;o stuur ze naar een psychiater, serieus ;o

    ik had vroeger een kat en die had zichzelf opgehange


    Magic never ends.

    Nope. Wel een klasgenoot.


    No growth of the heart is ever a waste

    DropKick schreef:
    ik had vroeger een kat en die had zichzelf opgehange


    wat erg:S


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    wat erg:S

    ja :S


    Magic never ends.

    Dat is niet echt een zelfmoordactie, meer een ontsnappingsactie. Een sprong van drie hoog overleefd een kat meestal wel.


    Life is hard and then we die

    Juaa, Bij mij stond het raam op de 2e verdieping een beetje te ver open. Dus toen ging me kat daar bij het raam liggen. En toen schrok ze van een kraai en pleurde het raam uit. Was wel zielig maar tis haar alleen niet gelukt met zelfmoord plegen ;p.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~