• ik moest laatst een examentrainingopdracht voor engels maken en er kwam toevallig iets over orgaandonatie in voor!
    er stond ook dat mensen, menselijke organen ook gewoon op de zwarte markt verkopen !illegaal!:|
    maar het idee ?!:8 dus ze vermoorden gewoon mensen en dan verkopen ze het of wat??

    Meestal zijn het gevangenen zonder nog andere familieleden of die levenslang hebben gekregen. De cipiers vermoorden hun dan en nemen hart/nieren/darmen/longen ed. weg, om ze dan op de zwarte markt te verkopen voor patiënten met longkanker of weet ik veel wat.


    All was well.

    Nee, ik denk niet dat ze daarvoor mensen vermoorden..X'D bij legale donaties worden er toch ook geen mensen afgemaakt?


    Als je maar een ananas hebt..

    BarbiesDICK schreef:
    Meestal zijn het gevangenen zonder nog andere familieleden of die levenslang hebben gekregen. De cipiers vermoorden hun dan en nemen hart/nieren/darmen/longen ed. weg, om ze dan op de zwarte markt te verkopen voor patiënten met longkanker of weet ik veel wat.
    oeh zo eng :o!

    VoodooDoll schreef:
    Nee, ik denk niet dat ze daarvoor mensen vermoorden..X'D bij legale donaties worden er toch ook geen mensen afgemaakt?


    Dat doen ze spijtig genoeg wel.


    All was well.

    Ik had ook eens gehoord op het nieuws dat mensen bijvoorbeeld 1 nier verkochten van zichzelf, omdat ze geld nodig hadden. >.<


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik had daar ook eens iets van gehoord. Vind het maar eng eigenlijk =S Heel eng...Komaan, stel je in zo 'n cipier zijn plaats, lekker iemands ingewanden eruit snijden...


    Live for something or die for nothing