• Ik was gister met mijn moeder en stiefvader aan het eten bij de Mac en toen gingen er 3 mensjes daar buiten staan en die gingen spandoeken omhoog houden en daar stond op:

    Do you want to live your enternity in heaven or hell

    en

    In den beginne schiep god de aarde niet een aardknal

    Ik irriteer me daar heel erg aan weet je. Want elke keer staat er zoon maloot voor me deur die me heel zielig vind omdat ik bezeten ben door satan omdat ik een wijde broek en een band shirt aan heb >.< en me zo snel mogenlijk in de kerk wil hebben en ik moet dan maar in god gaan geloven.

    Maar die satanisten staan nooit voor mijn deur, en die zijn niet irritant. Die zeggen niet dat ik satanist MOET worden, en die besprenkelen me ook niet met een of anders heiligwater.

    (hiermee bedoel ik niet alle christenen)

    Ik heb zelf 8 jaar op een christelijke school gezeten en ik durf te wedden dat ik meer bijbels in mij huis heb dan de gemiddelde christen ;) (mijn ma spaart ze (A))

    Maar mijn vraag is eigenlijk, wat vinden jullie daarvan?

    Geloof je zelf of erger je je er ook aan als mensen je over willen halen om iets te doen?

    -xxx-


    You can never wear to much black

    SxJxTH schreef:
    iEpidemic schreef:

    Ik ben Satanist, ookal wil dat niet echt zeggen dat ik de Duivel aanbid. Als iemand mij een kerk in wil zullen ze me erin moeten slepen.


    Betekent dat dat jij ook Satanistisch bent?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik ben zelf ook gelovig.(Moslim)
    En ik erger me niet aan hen ;d

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Betekent dat dat jij ook Satanistisch bent?
    ..juaa?


    Imperfection Is Beautiful

    SxJxTH schreef:
    (...)..juaa?


    Tshh sorry ik had even zo'n moment waar ik niets begreep. Gebeurt wel vaker. x'D


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Tshh sorry ik had even zo'n moment waar ik niets begreep. Gebeurt wel vaker. x'D
    :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    iEpidemic schreef:
    (...)Wat is jou geloof dan?

    Das heel lastig om uit te leggen. I'll give it a try, zo simpel mogelijk. Ik goof dat goden niet alleen daarboven zitten maar ook in onszelf. Ik geloof ook dat er zowel goede en kwade goden zijn, omdat wij als mensen zowel een goede en slechte kant hebben.


    No growth of the heart is ever a waste