• Ik was gister met mijn moeder en stiefvader aan het eten bij de Mac en toen gingen er 3 mensjes daar buiten staan en die gingen spandoeken omhoog houden en daar stond op:

    Do you want to live your enternity in heaven or hell

    en

    In den beginne schiep god de aarde niet een aardknal

    Ik irriteer me daar heel erg aan weet je. Want elke keer staat er zoon maloot voor me deur die me heel zielig vind omdat ik bezeten ben door satan omdat ik een wijde broek en een band shirt aan heb >.< en me zo snel mogenlijk in de kerk wil hebben en ik moet dan maar in god gaan geloven.

    Maar die satanisten staan nooit voor mijn deur, en die zijn niet irritant. Die zeggen niet dat ik satanist MOET worden, en die besprenkelen me ook niet met een of anders heiligwater.

    (hiermee bedoel ik niet alle christenen)

    Ik heb zelf 8 jaar op een christelijke school gezeten en ik durf te wedden dat ik meer bijbels in mij huis heb dan de gemiddelde christen ;) (mijn ma spaart ze (A))

    Maar mijn vraag is eigenlijk, wat vinden jullie daarvan?

    Geloof je zelf of erger je je er ook aan als mensen je over willen halen om iets te doen?

    -xxx-


    You can never wear to much black

    ik vind het fijn om iets te kunnen geloven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heb 3jaar christelijke school gehad, maar ik heb het er totaal niet mee! Zij zeggen; 'Een slecht mens gaat eerder dood!' Well, bedankt dat je zo over mijn moeder praat... Sinds ik dat voor het eerst hoorde, heb ik het niet meer zo op geloof(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik geloof alleen in wat ik kan zien, maar mij boeit het neit als mensen wel in god geloven.


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik ben niet christelijk, ik geloof in reïncarnatie. Ik vind het niet kunnen om een ander je geloof op te dringen. Like, als iemand christelijk wilt worden, doen ze het zelf wel. Zo krijgen alleen maar meer mensen een hekel aan ze. Dude, die mensen gaan zelfs voor een Metallica-concert staan. O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik erger me aan zulke mensen

    Ik geloof in niks. alleen mezelf. Ik bepaal wat ik doe en na mijn leven is er niks. er is geen god die ons gemaakt heeft een simpele oerknal en lange evoluties heeft ons gemaakt tot wie we zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Waar ik écht niet tegen kan is als kerken zieltjes proberen te winnen. Mijn zusje heeft dwarsfluitles met een gereformeerd meisje en als haar vader brengt dan komt ze altijd thuis met 'die man zei dat ik ook een keer naar hun leuke kerk moest komen.'
    Dat vind ik echt heel laag, om kinderen te intimideren.
    (dit wil niet zeggen dat alle gereformeerde mensen zo zijn)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik geloof in mijzelf.

    Geloof wa je wilt geloven, maar ge moogt niemand opdringen


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik ben zelf gelovig.
    Mensen hoeven dan ook niet te proberen me over te halen tot een bepaalde religie.
    Ik kan het niet goed hebben wanneer mensen me 'slecht' vinden vanwege mijn kledingkeus.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben Satanist, ookal wil dat niet echt zeggen dat ik de Duivel aanbid. Als iemand mij een kerk in wil zullen ze me erin moeten slepen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Lovejoy schreef:
    Ik geloof in mijzelf.

    wou ik net zeggen...xD

    ik heb in een christelijke school gezeten,,mr ik ben der nu al sinds december weg omdat én ik werdt er afgemot én ik geloof niet eens in god ><
    domme christelijke mensen haten altijd mensen die nou satanistis of zoiets zijn ><


    Imperfection Is Beautiful

    Ik geloof niet in het creationisme.
    En ik geloof eigenlijk niet in God. Ik ben wel christenen, thank you mom 'nd dad. Maar echt gelovig ben ik niet.

    SxJxTH schreef:
    ik heb in een christelijke school gezeten,,mr ik ben der nu al sinds december weg omdat én ik werdt er afgemot én ik geloof niet eens in god ><
    domme christelijke mensen haten altijd mensen die nou satanistis of zoiets zijn ><


    Inderdaad. En volgens hun sta ík dan niet open voor andere ideeën. Yeah right.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    Ik ben Satanist, ookal wil dat niet echt zeggen dat ik de Duivel aanbid. Als iemand mij een kerk in wil zullen ze me erin moeten slepen.

    In dat geval ben je niet de enige. Ik kom ook niet in een kerk.
    Maar ben geen satanist tho.


    No growth of the heart is ever a waste