• Ik was gister met mijn moeder en stiefvader aan het eten bij de Mac en toen gingen er 3 mensjes daar buiten staan en die gingen spandoeken omhoog houden en daar stond op:

    Do you want to live your enternity in heaven or hell

    en

    In den beginne schiep god de aarde niet een aardknal

    Ik irriteer me daar heel erg aan weet je. Want elke keer staat er zoon maloot voor me deur die me heel zielig vind omdat ik bezeten ben door satan omdat ik een wijde broek en een band shirt aan heb >.< en me zo snel mogenlijk in de kerk wil hebben en ik moet dan maar in god gaan geloven.

    Maar die satanisten staan nooit voor mijn deur, en die zijn niet irritant. Die zeggen niet dat ik satanist MOET worden, en die besprenkelen me ook niet met een of anders heiligwater.

    (hiermee bedoel ik niet alle christenen)

    Ik heb zelf 8 jaar op een christelijke school gezeten en ik durf te wedden dat ik meer bijbels in mij huis heb dan de gemiddelde christen ;) (mijn ma spaart ze (A))

    Maar mijn vraag is eigenlijk, wat vinden jullie daarvan?

    Geloof je zelf of erger je je er ook aan als mensen je over willen halen om iets te doen?

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Ik wil dolgraag in karma geloven, but yeah, ik bent te nuchter om te geloven in enige vorm van een hogere macht, denk ik.
    Anyhoo, dat je gelooft, couldn't care less, maar als mensen het gaan opdringen, dan heb ik zoiets van, rot lekker op.. Pas ook een jehova getuige aan de deur, echt, waarom, omdat jij me blij een foldertje gaat geven, zie ik ineens het licht?
    Blijf dromen..


    Mew <3

    xRapunzel schreef:
    Ik geloof niet in het creationisme.
    En ik geloof eigenlijk niet in God. Ik ben wel christenen, thank you mom 'nd dad. Maar echt gelovig ben ik niet.

    same, ben niet christelijk. Ben wel gedoopt enzo. ><


    None but ourselves can free our minds.

    Aurelia schreef:
    (...)
    In dat geval ben je niet de enige. Ik kom ook niet in een kerk.
    Maar ben geen satanist tho.


    Wat is jou geloof dan?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Het enige wat ik geloof, is dat het er allemaal zou kunnen zijn :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik snap het als mensen er troost in vinden, maar ik denk persoonlijk dat het geloof is ontstaan doordat mensen al die natuurverschijnsels vroeger niet konden plaatsen. Dus dan is het makkelijk om te zeggen dat God dat gedaan heeft. en ik vind die Johova getuigen aan de deur zo irritant ==* wat heeft 'zieltjes winnen' nou voor zin? ik vind dat echt enorm duivels klinken^^ en alsof als ik nu johova getuigen wordt ik wel naar de hemel ga en anders niet. en daar heb ik btw weer mijn mening over, Ik denk dat er geen leven is na de dood dus gewoon niks. Maar dat is voor ons mensen niet in te denken wij kennen alleen het 'iets' We kunnen ons ook niet voorstellen wat er precies in zo'n zwart gat zit of wat er voor de oerknal was want dat zal zo ongeveer ook niets zijn geweest. :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik geloof niet in een god ofzo maar ik vind het ook irritant als mensen willen dat je ergens in gaat geloven.
    Dat mag je toch lekker zelf weten?


    AAP

    SxJxTH schreef:
    domme christelijke mensen haten altijd mensen die nou satanistis of zoiets zijn ><


    Domme christelijke mensen ?? Waar slaat dit op .... wij haten ze niet ( want ik ben ook christelijk ) Wie heeft dat ook gezegt !!


    En trouwens ..... ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die met spandoeken enzo voor de deur staat om jou met een geloof te verbinden !!


    .

    ik geloof en het maakt voor mij leven makkelijker :Y)


    Moving on but never letting go

    ik geloof dat als ik dood ga naar de hemel ga en daar al mijn overleden familie enz zie. (A)
    maar ik heb verder geen geloof ofso.


    -

    iEpidemic schreef:
    Ik ben Satanist, ookal wil dat niet echt zeggen dat ik de Duivel aanbid. Als iemand mij een kerk in wil zullen ze me erin moeten slepen.


    Imperfection Is Beautiful

    marilena schreef:
    (...)

    Domme christelijke mensen ?? Waar slaat dit op .... wij haten ze niet ( want ik ben ook christelijk ) Wie heeft dat ook gezegt !!


    En trouwens ..... ik heb eigenlijk nog nooit iemand gezien die met spandoeken enzo voor de deur staat om jou met een geloof te verbinden !!
    ,,ik heb t niet tegen alle christelijke mensen,,


    Imperfection Is Beautiful

    Ik kan begrijpen dat mensen in iets willen geloven, maar van die mensen die zich aan een bijbel vastklampen zijn zó irritant.
    Ik heb zelf 8 jaar op een katholieke basisschool gezeten en ik moest ook allemaal van die stomme projecten meedoen, ook al was ik niet gedoopt.
    Er zat zo'n andere jongen in mijn klas en dan maakten we meestal best wel "godslasterende" grapjes, maar ik was jong.
    Ik heb een vriendin die ook christelijk is, maar die gelooft niet zoals het wordt uitgelegd en heeft meer haar eigen ideeën over God enzo. Dat respecteer ik, vooral omdat ze er niet 24/7 over loopt te praten.
    Ik geloof zelf sterk in reïncarnatie. Daar heb ik zo mijn redenen voor.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het zijn trouwens meestal die Jehova getuigen die langs de deuren gaan.
    Op zich best aardige mensen, want het enige wat ze willen is je voor "de ondergang" behoeden.
    Lief toch?
    :P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Er zijn zo van die mensen die gewoon een beetje té fanatiek zijn met hun eigen geloof n__________n
    Ik geloof nergens in, ook niet in mezelf, nee. Of nouja, nergens, het enige wat ik geloof is, wat ik al 'zei', dat het allemaal zou kunnen bestaan. Er kan een Allah zijn. Er kan een God zijn. er kan ook helemaal niks zijn, maar wat heb je daar nou aan?
    Ik respecteer gewoon elk soort geloof, en ik zou het echt beter vinden als andere mensen [/niemand in het bijzonder ofzo, gewoon 'andere mensen'] dat ook zouden doen


    all I want for christmas is a girlfriend

    HauntedAngel schreef:
    ik geloof en het maakt voor mij leven makkelijker :Y)


    I am an idiot, I move.