• Oke..ik begin me langzamerhand echt te ergeren op het personage van Bella in het boek..
    Hoe haar gedachten enzo worden uitgelegd en dat ze nog altijd geen adem krijgt als ze Edward kust enzo I mean come on
    En hoe ze Jacob gebruikt vind ik ook zielig..in het eerste boek vond ik haar nog wel leuk..tweede ging ook nog wel..maar het derde..arme Jacob..:(

    Ik weet dat het een boek is en het is de schrijfster die haar verzind enzo..maar vinden jullie ook niet dat Bella iets sterker in haar schoenen zou mogen staan?
    Wie is het me eens?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik wordt gewoon gek van JACOB.
    Hij doet zo irritant tegen Bella en hij gebruikt haar. Echt, ik moet Jacob helemaal niet meer. En dat hij op eht einde van Eclipse zo zielig gaat lopen kan ik helemaal niet meer aanzien.
    Komman! Wees een vent! ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben bezig aan het einde van het eerste boek. En ga dadelijk aan het tweede beginnen, heb dus nog geen idee =) Tot nu toe is ze nog altijd top ^^ Na Alice dan :') [Eindelijk heb ik de boeken te pakken! oO ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hopeless schreef:
    Ik vind Bella niet stom. Ik bedoel; wat zou jij doen als je verliefd bent op een zogezegd perfect iemand, en hij valt ook op jou?
    En daarbij: ik vind Jacob een lul vanaf het eind van Nieuwe Maan. En ik blijf stom vinden wat er in Breaking Dawn gebeurt ¬¬


    Is Breaking Dawn al in het NL uit ?


    I found myself in Wonderland.

    Niet gelezen ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vervloek Bella.


    Achterlijk misbaksel

    :}


    We'll never be as young as we are tonight

    Bella is gewoon een dom personage in de film. (Want ik heb de boeken niet gelezen)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb breaking dawn in het engels gelezen toen ik in engeland was vandaar..
    mer ik vind Kirsten ook helemaal niks..ze doet idd alsof het haar niets interesseerd..mja..

    Ik heb niet meer dan deel één gelezen xD
    Ik ergerde me toen al dood aan Bella, omdat ze zo'n kluns is xD
    Ik kan nooit tegen stomme acties. Als ik Mr Bean kijk, ben ik ook altijd eerder geërgerd dan dat ik erom kan lachen..


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hopeless schreef:
    Ik vind Bella niet stom. Ik bedoel; wat zou jij doen als je verliefd bent op een zogezegd perfect iemand, en hij valt ook op jou?
    En daarbij: ik vind Jacob een lul vanaf het eind van Nieuwe Maan. En ik blijf stom vinden wat er in Breaking Dawn gebeurt ¬¬

    Wat vind je stom uit BD?
    Ik hb hem namelijk net uit gelezen, dus ben benieuwd wat jij zo stom vind XD


    -

    GoldenShot schreef:
    Ik wordt gewoon gek van JACOB.
    Hij doet zo irritant tegen Bella en hij gebruikt haar. Echt, ik moet Jacob helemaal niet meer. En dat hij op eht einde van Eclipse zo zielig gaat lopen kan ik helemaal niet meer aanzien.
    Komman! Wees een vent! ;D

    Idd!
    En ik denk dat heel veel mensen haar dom vinden omdat zij Edward heeft en hun niet! (puh)
    Maar ik bedoel, wij kunnen ons niet in denken om verliefd te zijn op het meest perfecte ding op aarde. En als hij jou, het meest klungelige en verlege meisje, ook nog eens leuk vind! Ik vind wel dat Bella's karakter steeds beter word in de boeken, ze word zelfverzekerder door Edward. Gosh, ik houd van Bella -is stiekem ook beetje jaloers op haar-


    -

    Ik heb maar een deel van het eerste boek gelezen, maar ik vind ook dat Edward's personage mooier en beter wordt uitgelegd als dat van Bella. De ene keer komt Bella over als iemand die verward is, de andere keer egoïstisch, ...
    Sorry (: Mijn mening


    007

    Ik heb de boeken niet gelezen,
    Maar ik mag de filmBella niet. D:


    =^^=

    Gheghe, ik vind Bella niet stom omdat ze Edward heeft XD Vind hem niet knap.


    I live for the applause, you will die for it.

    Q schreef:
    Ik heb maar een deel van het eerste boek gelezen, maar ik vind ook dat Edward's personage mooier en beter wordt uitgelegd als dat van Bella. De ene keer komt Bella over als iemand die verward is, de andere keer egoïstisch, ...
    Sorry (: Mijn mening

    Ze heeft soms van die arrogante, of grove uitspattingen vind ik oO [Wat in de film totaal niet voorkomt]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind Bella net een achtijrlijke koe daarom noemen ik en me vriendin haar ook berthaxD

    (Maar dat ik bella zo acherlijk vind heeft niks te maken dat ze iets met Edward heeft)

    En ik vind dat Jacob helemaal niet zielig doet heel veel zeggen wel dat die in eclips zielig doet en haar ompraat maar in nieuwe maan zat Bella te twijfelen over haar gevoelen voor jacob en alleen de 1e keer dwingde jacob haar en de 2e keer deed ze zelf mee:X


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.