• Oke..ik begin me langzamerhand echt te ergeren op het personage van Bella in het boek..
    Hoe haar gedachten enzo worden uitgelegd en dat ze nog altijd geen adem krijgt als ze Edward kust enzo I mean come on
    En hoe ze Jacob gebruikt vind ik ook zielig..in het eerste boek vond ik haar nog wel leuk..tweede ging ook nog wel..maar het derde..arme Jacob..:(

    Ik weet dat het een boek is en het is de schrijfster die haar verzind enzo..maar vinden jullie ook niet dat Bella iets sterker in haar schoenen zou mogen staan?
    Wie is het me eens?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb het boek niet gelezen, maar hoe die Bella als personage en haar gedachtes worden geschreven, ligt niet aan zij zelf. Maar aan degene die het verhaal geschreven heeft, die heeft het zo overgebracht.


    -

    Heb die boeken nog nie gelezen


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Ik vind haar normaal. Er bestaan echt wel zo'n soort mensen hoor. ._.
    En wacht maar tot jij een vampier kust, eens zien waar jou adem dan is. (puh)

    ik ken de boeken niet maar wat ik in de film heb gezien vind ik haar een beedje overdreven van o nee ik kan niet bij die -hoeheethijookalweer- zijn omdat hij een vampier is en ik niet.
    em ik vind haar ook een beedje nep.
    eerst is ze heel verlegen en opeens heeft ze veel vrienden. dat klopt niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik ga de boeken pas in de zomervakantie lezen dus ik zou het niet weten x'D


    You're a star in heaven.

    SleepingSun schreef:
    eerst is ze heel verlegen en opeens heeft ze veel vrienden. dat klopt niet


    Agree, en in de film kijkt ze steeds alsof het haar geen flikker kan schelen. En ze knippert ZOOOO veel als ze haar gevoelens moet uiten, let daar maar eens op.
    Ik vind Bella's personage opzich wel schattig enzo, maar ik mag Kristen's arrogante kutkop niet. The same goes for her attitude.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind Bella niet stom. Ik bedoel; wat zou jij doen als je verliefd bent op een zogezegd perfect iemand, en hij valt ook op jou?
    En daarbij: ik vind Jacob een lul vanaf het eind van Nieuwe Maan. En ik blijf stom vinden wat er in Breaking Dawn gebeurt ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bella is Bella, men kan het niet veranderen helaas. Miss denk je wel van nou ze moet even wat aardiger doen ofzeu, maar zo is Bella nou eenmaal, en zo erg is ze nou ook weer niet toch?


    "Let them eat cake!"

    Mistake schreef:
    Ik vind het goed zo als ze zo overdonderend verliefd is en dat de schrijfster dat zo wil omschrijven dat is helemaal haar keuze, je kust tenslotte niet elke dag een vampier


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik heb de boeken nog nooit gelezen XD


    omg. i love you.

    ik moet mijn mening enigzins aanpassen: ik heb het 4de boek gelezen en daarin heeft ze dingen gedaan waar ik meer sympathie voor haar heb gekregen..maar nog steeds is ze niet mijn favoriete karakter..

    Maar als Bella Bella niet is krijg je een totaal ander verhaal. Dan zal Edward ook anders gaan doen.


    The soul needs autumn.

    Ik... ik ben ook nbiet van plan het volgene deel te gaan kopen..
    Die Bella komt me strot uit.
    e het word nu zoo voorspelbaar ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Invisible schreef:
    Maar als Bella Bella niet is krijg je een totaal ander verhaal. Dan zal Edward ook anders gaan doen.

    hoeft niet.. dat is de schrijfster haar keuze..
    Want dan past ze Edward ook wel aan, bij de keuze die de nieuwe bella maakt..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Freakdog schreef:
    (...)

    Agree, en in de film kijkt ze steeds alsof het haar geen flikker kan schelen. En ze knippert ZOOOO veel als ze haar gevoelens moet uiten, let daar maar eens op.
    Ik vind Bella's personage opzich wel schattig enzo, maar ik mag Kristen's arrogante kutkop niet. The same goes for her attitude.


    Ja idd ze heefd zo''n arogant hoofd. Egt zo'n ''Ik ben lekker beter dan jouw en ik kan elke jongenkrijgen die ik wil''Nee dat mag ik egt neit van haar


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!