• Ik was gister zo in de stad samen met mijn neef, en hij was dus echt focking aardig tegen mij xO Maar meestal als hij bij zijn broertje is [& Dus ook een neef van mij] Is hij echt heel erg irritant tegen me, en als hij bij vrienden is gaat het zelfde weer door, dan lijkt het wel of hij me haat. En zo ken ik nog wel duizend jongens die dat doen, en ik vraag me echt af waarom doen sommige jongens dat toch? x'D

    & Ik zeg niet dat alle jongens het doen.

    Doet mijn neef ook altijd. Ik zat bij hem in de klas -help- en toen ging hij altijd mij slaan, maar als hij dan alleen was deed die gewoon aardig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ohh, ik haat dat soort jongens >.<
    Serieus, ik snap niet waarom ze zo doen..
    Nouja weet ik eigelijk wel, om stoer te zijn en op te vallen, en dat haat ik dus echt erg..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omdat ze stoer willen overkomen ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik doe dat ook maar ik ben een meisje


    .

    marilena schreef:
    Ik doe dat ook maar ik ben een meisje


    Wrm zou je het dan doen? Blijf gewoon jezelf xO

    mijn vriend doet dat ook, bij zn vriendin doet hij stoer maar als ik alleen met hem ben is ie zo ontzettend lief. :p


    -

    Emotionless schreef:
    Omdat ze stoer willen overkomen ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    echt hea.. ik vind dat zo vervelend!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    NarutoAddict schreef:
    (...)

    Wrm zou je het dan doen? Blijf gewoon jezelf xO


    Ik ben ook mezelf maar met andere mensen ben ik gewoon hard daar kan ik niks aan doen dat is gewoon zo ik doe het niet om stoer te doen ofzo ..


    .

    Mijn neef doet dat ook soms. maar hij heeft me uitgenodigd voor zijn b-day maar ik vertrouw het niet helemaal :x volgens mij komen er allemaal gastjes van de skatebaan en mijn ouders mogen niet weten datk die ken dus ik ga niet :$


    We can only learn to love by loving.

    stoerdoenerij? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.