• Jaja, het is bijna moederdag! n_n Wat gaan jullie doen/kopen?
    Ik heb een doos bonbons en een fles zwitsal, en ik ga een exclusief gedicht schrijven. :Y)

    Bytheroad: Trap niet in het ik-hoef-niks-syndroom. Het is een valsstrik. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik geef haar niks heb de hersens om iets te maken niet en ik ben blut :(

    Is jouw moeder een baby o.O'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    KimxBill schreef:
    Ik geef haar niks heb de hersens om iets te maken niet en ik ben blut :(

    KimxBill schreef:
    Ik geef haar niks heb de hersens om iets te maken niet en ik ben blut :(

    Zo hard OO
    Je kan anders misschien iets van een vriendin lenen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Myn moeder hoeft niks zegt ze, but ik en myn broer kopen chocola+ een nieuwe tas die ze eigenlyk stiekem wilde hebben.


    Geen woorden, maar daden.

    LALALALALA schreef:
    Is jouw moeder een baby o.O'

    Jup, ze was er heel vroeg bij!
    Nee, stiekem vind ze zwitsal gewoon heel lekker ruiken, en toen iemand in de klas zwitsal zat te smeren kwam ik op dat idee :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jah, ik geef haar wel altijd iets... ik leg meestal samen met mijn broer ^^ En ze ziet heel graag bloemen, dussss dat wordt weer makkelijk :p ik vind nooit iets anders, ze heeft alles al

    Ik heb zo'n aardbei-shampoo-bodylotion-dingetjes-pakketje gekocht van de bodyshop.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik koop niet muhaha ik geef mijn geld daar neit aan uit >=] nee maar, wij gaan in juni voor moeder-en-vaderdag op vakantie :Y) Voor een weekendje naar de ardennen, sjiek hotelletje in vol pension mwahah :Y)

    ik geef haar niets gierig he(puh)

    neej xD
    mam wil niets hebbe ze wil gwn dat ik smorgens de hond uit laat zodat ze kan uitslapen en een ontbijt op bed thats it
    lkkr makkelijk xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mijn moeder vind moederdag niet van deze tijd xD


    Time to tip the scales!

    Ik & mijn vader gaan mijn moeder waarschijnlijk een spa (verwen) weekend cadeau doen. Dan kan ze eens lekker genieten en zich laten verwennen =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een tekening, niets meer, niets minder. =x


    None but ourselves can free our minds.

    ik geef haar een cd van 3js op haar verjaardag ze is 14 dagen later jarig. dus moederdag cadeau en verjaardags cadeau in 1 [aa]


    Love is the movement <3

    Het is vandaag moederdagggg.
    Ik geef der een dagje sauna.


    I recycle my thoughts.