• hey iedereen !

    weet er iemand waar je goede extensions kunt kopen in belgie ? zo extensions met een clip die je zelf in je haar kunt doen

    alvast bedankt

    geen idee

    de mijne komen uit A'Dam en ik gamis. nog nieuwe kopen in enschede maar das allemaal in nl.


    We can only learn to love by loving.

    i don't know ik woon in nederland xD
    xxx


    /

    KensVAGINA schreef:
    geen idee

    de mijne komen uit A'Dam en ik gamis. nog nieuwe kopen in enschede maar das allemaal in nl.


    hoeveel kosten die ongeveer ?

    tomxxxlover schreef:
    (...)

    hoeveel kosten die ongeveer ?

    Uhh.. geen idee :$ vorig jaar gekocht. ask cherished ? zij had volgens mij van dezelfde winkel.

    en die uit enschede weet ik niet denk rond de 40,50 ? moet ff de site vinden


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    (...)
    Uhh.. geen idee :$ vorig jaar gekocht. ask cherished ? zij had volgens mij van dezelfde winkel.

    en die uit enschede weet ik niet denk rond de 40,50 ? moet ff de site vinden


    ok bedankt hé !

    xtomgeiler schreef:
    i don't know ik woon in nederland xD
    xxx

    kruidvat


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij kon je ze ergens in Antwerpen kopen, teminste dat zei: Joyce. Ask JOYCESTYLE maar eens of Cherished.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    die vn mij komen uit de Claire's (meir)

    maar je moet er wel voorzichtig mee zijn dat je er niet te hard aan trekt.
    en ze kunnen nogal pluizig zijn, maar dat los je op door er haarlak op te spuiten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    bij de claire's hebben ze ze, maar ik weet niet of die in België is, en ook niet of die goed zijn:$
    Misschien kan je het aan je kapper vragen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja, in Antwerpen komen wij altijd langs zo'n enorme haarwinkel als we met de tram naar de stad gaan. Maar je kunt ze ook wel via een site ofzo kopen.


    rules don't stop me

    Ik kom uit België en heb in het Waasland Shoppingcenter Extensions voor 4 euro gekocht. ^^

    Het zijn er twee in een pakje en ze zijn te koop bij de Claires. :)


    Let the Night embrace you

    http://www.trendyalice.com/index.php?cPath=71&osCsid=59978bee82db50000e03e3f817b4a756
    Dit is het enige wat ik zosnel vidn, maar het is een online winkel x/


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    kapperswinkel aja daar had ik die tog gehaald


    Magic never ends.

    xBillster schreef:
    die vn mij komen uit de Claire's (meir)

    maar je moet er wel voorzichtig mee zijn dat je er niet te hard aan trekt.
    en ze kunnen nogal pluizig zijn, maar dat los je op door er haarlak op te spuiten.


    ik denk dat die winkel ook in oostende is je kunt er ook juwelen kopen zeker ?