• Hey iedereen,

    Ik moet dit even kwijt...

    Een klasgenoot van me is vermist al 2 of 3 dagen!

    Ik trok best veel met hem op en gisteren met het bevrijdingsfestival had ik hem nog gezien en gesproken en er leek niks aan de hand.
    Hij was met zijn vriendin en heeft verder niks over weglopen/niet thuis komen gezegd...

    Ik vindhet echt vet weird zijn ouders hebben op hyves al een blog aangemaakt en spreken iedereen aan of die hem hebben gezien etc.

    Ook de politie is al ingeschakelt!

    anyway ik moest dit ff kwijt...
    xox

    Het laatste nieuws: hij had geslapen bij een vriend en een moeder en is vanochtend weer ontsnapt, die vriend en die moeder willen niet zeggen waar hij heen is gegaan, oftewijl hij is nogsteeds vermist!

    Edit: Hij heeft zich gisteren weer bij de politie gemeld maar wil niet meer thuis wonen.
    Hij woont nu bij die vriend en die moeder van die vriend waar die een nacht heeft geslapen.
    Zijn ouders hebben alle spullen gisteravond naar hem toegebracht en hij heeft zijn huissleutel van hun huis ingeleverd bij zijn ouders.
    Wat de reden is dat hij niet meer thuis wilt wonen wilt hij tegen niemand zeggen...

    ik weet niet of dit in het goede topic staat, ik dacht het gaat over een goede klasgenoot dus ik zet het maar in school


    dream, dare, fly!

    Heel veel sterkte!!


    So far away..

    omg erg :O
    sterkte

    OGOSH, Best wel erg ;l Sterkte <3


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ontsnapt o,O. Wat de hell is er dan aan de hand? Vind het wel erg voor je dat je er zo mee zit enzo. Hoop alsnog dat alles goed komt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Edit: Hij heeft zich gisteren weer bij de politie gemeld maar wil niet meer thuis wonen.
    Hij woont nu bij die vriend en die moeder van die vriend waar die een nacht heeft geslapen.
    Zijn ouders hebben alle spullen gisteravond naar hem toegebracht en hij heeft zijn huissleutel van hun huis ingeleverd bij zijn ouders.
    Wat de reden is dat hij niet meer thuis wilt wonen wilt hij tegen niemand zeggen...


    dream, dare, fly!

    goed dat hij 'terug' is. Hij's mss niet thuis, maar iedereen weet nu toch waar hij is enzo. (:

    Wow :/


    I don't need words to feel those lips.

    Shit :S hennig erg :S


    Moving on but never letting go

    freaky:S
    sterkte(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    heel veel sterkte :O


    i know you'll be my paparazzi *