• ik heb het over Twilight. ik vond hem nogal slecht geacteerd,maar soms ook weer goed,,Zelf vind ik twilight best leuk ,maar ik vind hem gwn een beetje slecht geacteerd. :Y).


    En wat vinden jullie? :Y)




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spellingsfoutje. ;-))


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Maar Kristen is gewoon altijd stoned :Y)
    Nee dat is niet waar, maar ze is gewoon een slechte actrice naar mijn mening.
    Niks geen, ze was pas achttien. Ze acteerd al jaren, zou ze dan niet al boven dit niveau moeten zijn? Conclusie: Ja dat had ze moeten zijn.
    Ze hadden een andere actrice moeten nemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het scheelt dat het een lowbudget film was/zou worden.. En toen werd het ineens een succes. En ja het is slecht geacteerd xD. De enigste reden dat de film zo aanslaat is omdat het misschien ergens wel herkenbaar is, het hele jongere aspect. Én omdat hij eigenlijk wel wat romantisch was maar dat kwam ook alleen maar omdat Robert echt verliefd is op Kristen en het helemaal niet meer acteert op een gegeven moment in de film.


    Wie du mir, so ich dir.

    Freakdog schreef:
    Maar Kristen is gewoon altijd stoned :Y)
    Nee dat is niet waar, maar ze is gewoon een slechte actrice naar mijn mening.
    Niks geen, ze was pas achttien. Ze acteerd al jaren, zou ze dan niet al boven dit niveau moeten zijn? Conclusie: Ja dat had ze moeten zijn.
    Ze hadden een andere actrice moeten nemen.

    Maar togh vind ik Kristen wel iets hebben (puh)


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Het scheelt dat het een lowbudget film was/zou worden.. En toen werd het ineens een succes. En ja het is slecht geacteerd xD. De enigste reden dat de film zo aanslaat is omdat het misschien ergens wel herkenbaar is, het hele jongere aspect. Én omdat hij eigenlijk wel wat romantisch was maar dat kwam ook alleen maar omdat Robert echt verliefd is op Kristen en het helemaal niet meer acteert op een gegeven moment in de film.

    Whaha, dan weet jij meer dan ik, vertel. Deel het sappige verhaal eens met ons :Y) :9~


    -

    ik weet niet.
    heb die film niet gezien

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Whaha, dan weet jij meer dan ik, vertel. Deel het sappige verhaal eens met ons :Y) :9~
    Tis toch overduidelijk. En die twee lopen overal te murmelen en te zeggen dat er wel een zekere 'spanning' of 'sfeer' tussen hen is. Het ligt er gewoon té dik bovenop x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb twilight nog nooit gezien en ik heb er ook geen behoefte aan, maarjah. Als jij dat vindt dan vindt jij dat.. Ik weet het niet. :Y)


    -

    heb hem nog niet gezien, kan niet meepraten x'D


    You're a star in heaven.

    Freakdog schreef:
    Maar Kristen is gewoon altijd stoned :Y)
    Nee dat is niet waar, maar ze is gewoon een slechte actrice naar mijn mening.
    Niks geen, ze was pas achttien. Ze acteerd al jaren, zou ze dan niet al boven dit niveau moeten zijn? Conclusie: Ja dat had ze moeten zijn.
    Ze hadden een andere actrice moeten nemen.

    Ook jij hebt gelijk; Ze acteerde al toen ze 12 was...


    hoi, jij bent leuk.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Tis toch overduidelijk. En die twee lopen overal te murmelen en te zeggen dat er wel een zekere 'spanning' of 'sfeer' tussen hen is. Het ligt er gewoon té dik bovenop x]

    Ik was deze vakantie in Berlijn en had een Duits Tijdschrift; Hey! gekocht. Daarin stond ook dat Robert verliefd was geworden op Kristen maar dat Kristen hem had afgewezen omdat ze al een vriend heeft.


    hoi, jij bent leuk.

    Meadow schreef:
    Gaat wel :')
    Maar ik krijg soms wel vreselijk rare gedachten op de manier hoe Bella naar Edward kijkt O.O"

    JA! dat was mij ookal opgevallen! alsof ze geil word van edward ofsuwxD! dat is wel weird:8

    Ik vind het wel passen, als je naar de karakters in de boeken kijkt, en hoe het is neergezet, vind ik het goed uitgekozen.


    blame the bully.

    ShellysANUS schreef:
    Laat me even lachen.
    WHAHAHAHAHAHAH!
    Okay ik ben klaar :Y)

    Als er iets is in Twilight dat ik niet vind is dat het slecht geacteerd is, want dat is het super goed gedaan! Alleen hebben ze soms echt verkeerde stukje uit de boeken weg gelaten, dat suckt! ):


    Ik ben het niet met je eens :P Ik vind dat ze gelijk heeft. Ik heb het boek ook gelezen en vind ook dat ze te veel hebben weg gelaten, maar sommige stukken zijn goed geacteerd en sommige zijn bar slecht xD


    You can never wear to much black

    Nog nooit een Nederlandse film gezien zeker? Dát is slecht xD


    I want my bloody cheese now!^^

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Ik was deze vakantie in Berlijn en had een Duits Tijdschrift; Hey! gekocht. Daarin stond ook dat Robert verliefd was geworden op Kristen maar dat Kristen hem had afgewezen omdat ze al een vriend heeft.
    Klopt, maar vooral het 'ómdat ze al een vriend heeft' gedeelte doet het hem :Y)


    Wie du mir, so ich dir.