• ik heb het over Twilight. ik vond hem nogal slecht geacteerd,maar soms ook weer goed,,Zelf vind ik twilight best leuk ,maar ik vind hem gwn een beetje slecht geacteerd. :Y).


    En wat vinden jullie? :Y)




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spellingsfoutje. ;-))


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Laat me even lachen.
    WHAHAHAHAHAHAH!
    Okay ik ben klaar :Y)

    Als er iets is in Twilight dat ik niet vind is dat het slecht geacteerd is, want dat is het super goed gedaan! Alleen hebben ze soms echt verkeerde stukje uit de boeken weg gelaten, dat suckt! ):


    -

    Ik vind dat Kristen Stewart een zwak momentje had, bijna op het einde in het ziekenhuis, maar voor de rest vind ik het gewoon een super film. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    eigenlijk wel.
    maar ik vind afblijven, weetjewel die ene film, nog slechter geacteerd. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gaat wel :')
    Maar ik krijg soms wel vreselijk rare gedachten op de manier hoe Bella naar Edward kijkt O.O"


    Let the Night embrace you

    WillFANTASYx schreef:
    Ik vind dat Kristen Stewart een paar zwakke momentjes heeft, maar voor de rest vind ik het gewoon een super film. :Y)

    Ja, maar Kristen was ook pas 18 toen ze de film opnamen, nogal jong. Dus die groeit nog wel in haar acteren :Y)


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    eigenlijk wel.
    maar ik vind afblijven, weetjewel die ene film, nog slechter geacteerd. ><

    Eerlijk gezegd alle films die een verfilming zijn naar de boeken van Carry Slee.


    ok

    xLoveIsDeadx schreef:
    eigenlijk wel.
    maar ik vind afblijven, weetjewel die ene film, nog slechter geacteerd. ><

    Whaha, idd die is echt slecht! O.o


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja, maar Kristen was ook pas 18 toen ze de film opnamen, nogal jong. Dus die groeit nog wel in haar acteren :Y)

    iedereen groeit in zn acteren.
    oefening baart kunst. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ja, maar Kristen was ook pas 18 toen ze de film opnamen, nogal jong. Dus die groeit nog wel in haar acteren :Y)

    Daar heb je gelijk in. (A)


    hoi, jij bent leuk.

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Whaha, idd die is echt slecht! O.o

    zelfs ik acteer op hetzelfde niveau. -.-
    ik bedoel
    hoe zij boos werd
    halleujah
    fakeheid. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    iedereen groeit in zn acteren.
    oefening baart kunst. :')

    Joah, zie mij, van een miezerig hoofdrolletje in de school musical tot wereldster! -kuckuch-:Y)


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    zelfs ik acteer op hetzelfde niveau. -.-
    ik bedoel
    hoe zij boos werd
    halleujah
    fakeheid. o_x

    Idd, dat was gewoon bagger!
    Twilight is veeel beter op een paar missertjes na, maar goed die hbbn alle avteurs wel eens :Y)


    -

    Oke, ik ga nu een heel typische reactie geven: Ik vind Bella nogal beroerd acteren. En nee, niet om het 'Oh My Gaawd Edward is zoo'n schatje, die Bella past niet bij 'm' bedoe maar gewoon omdat ik het vind.
    Het stukje waarin ze zegt 'And 3, I am desperately in love,' wordt gebracht als gewoon een doodnormale zin, zonder enige overtuiging. Dan denk ik bij mezelf: Laat ik verveeld voor me uit gaan staren en hetzelfde gaan zeggen..
    Wil je een beroerde film zien, ga dan Taboo kijken. Dat slaat echt alles ==' Hij is overigens wel seksueel getint.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Oke, ik ga nu een heel typische reactie geven: Ik vind Bella nogal beroerd acteren. En nee, niet om het 'Oh My Gaawd Edward is zoo'n schatje, die Bella past niet bij 'm' bedoe maar gewoon omdat ik het vind.
    Het stukje waarin ze zegt 'And 3, I am desperately in love,' wordt gebracht als gewoon een doodnormale zin, zonder enige overtuiging. Dan denk ik bij mezelf: Laat ik verveeld voor me uit gaan staren en hetzelfde gaan zeggen..
    Wil je een beroerde film zien, ga dan Taboo kijken. Dat slaat echt alles ==' Hij is overigens wel seksueel getint.

    Die zin viel me ook op, dan zucht ze zo bij het raam toch? Dan heb ik zo iets van "Wees blij! Je hebt het liefste en knapste vriendje ever!" En Kristen zegt dat echt zo alsof ze er geen zin in heeft -.-


    -

    Aurelia schreef:
    Oke, ik ga nu een heel typische reactie geven: Ik vind Bella nogal beroerd acteren. En nee, niet om het 'Oh My Gaawd Edward is zoo'n schatje, die Bella past niet bij 'm' bedoe maar gewoon omdat ik het vind.
    Het stukje waarin ze zegt 'And 3, I am desperately in love,' wordt gebracht als gewoon een doodnormale zin, zonder enige overtuiging. Dan denk ik bij mezelf: Laat ik verveeld voor me uit gaan staren en hetzelfde gaan zeggen..
    Wil je een beroerde film zien, ga dan Taboo kijken. Dat slaat echt alles ==' Hij is overigens wel seksueel getint.

    Die heb ik gister gezien, Taboo.
    Damn. Slechte film.


    ok