• Ik snap jullie niet meer jullie lezen alleen de verhalen van de populaire mensjes. Dan zijn er kinderen die er echt hun gevoel erin steken, en dat lezen jullie niet. Niet dat de andere populaire mensjes dat niet doen, maar die lezen jullie wel. En als er geen beroemdheid invoorkomt lezen jullie die ook niet meer. Vanaf nu ga ik zielig doen, ik ga pas verder met mijn verhalen als er zeker 2 deftige reactie's opstaan. En wanneer IK er zin in heb. Tgha, en nu gaan jullie mij allemaal dom vinden. Dan doen jullie dat maar lekker.

    Oproep aan iedereen van:

    Conspiracy schreef:
    Weetje en kinderen, pleaaaase leer nu toch eens wat ik doe: Mijn verhaal 'Paper hearts and flames' word ook niet veel gemaakt, maar damn ik schrijf verder omdat IKZELF het leuk vind en IKZELF mijn verhaal wil afmaken. Ik schrijf omdat IK het wil en niet omdat anderen het lezen. IK laat ze ook staan, jaja, ik laat ze staan terwijl ze ook niet veel worden gemaakt. NOU EN? Wat maakt het uit? Als jij het leuk vind om te schrijven en jij vind je verhaal goed, laat het dan toch gewoon staan.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    Dan is er nog een topicje bij.


    Wat ik gewoon wil zeggen is dat iedereen het op Quizlet nu ondertussen al mee kan zíngen wat de meeste users hier denken :}

    ik lees niet meer zoveel quizjes meer eigenlijk, en zover ik weet, maak ik niet echt populaire quizen?
    en ik maak [of maakte] er ook zonder beroemdheden
    dus ik ben zo slecht nog niet :Y)


    You're a star in heaven.

    Waha, mijn ding staat erbij :Y)

    Amen!

    Mee eens ^^

    Maar ik denk dus dat het ook met namen enzo temaken heeft. 'Populaire' mensjes hebben al een soort van reclame ofzo. Reclame is wel belangrijk voor een serie...


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Conspiracy schreef:
    Waha, mijn ding staat erbij :Y)

    Je wou dit aan iedereen zeggen, anders zien ze het niet zo goed (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Conspiracy schreef:
    Weetje en kinderen, pleaaaase leer nu toch eens wat ik doe: Mijn verhaal 'Paper hearts and flames' word ook niet veel gemaakt, maar damn ik schrijf verder omdat IKZELF het leuk vind en IKZELF mijn verhaal wil afmaken. Ik schrijf omdat IK het wil en niet omdat anderen het lezen. IK laat ze ook staan, jaja, ik laat ze staan terwijl ze ook niet veel worden gemaakt. NOU EN? Wat maakt het uit? Als jij het leuk vind om te schrijven en jij vind je verhaal goed, laat het dan toch gewoon staan.


    En daarmee ben ik t eens.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Conspiracy schreef:
    Weetje en kinderen, pleaaaase leer nu toch eens wat ik doe: Mijn verhaal 'Paper hearts and flames' word ook niet veel gemaakt, maar damn ik schrijf verder omdat IKZELF het leuk vind en IKZELF mijn verhaal wil afmaken. Ik schrijf omdat IK het wil en niet omdat anderen het lezen. IK laat ze ook staan, jaja, ik laat ze staan terwijl ze ook niet veel worden gemaakt. NOU EN? Wat maakt het uit? Als jij het leuk vind om te schrijven en jij vind je verhaal goed, laat het dan toch gewoon staan.


    Mee eens.
    Ik schrijf ook omdat ik het leuk vind, niet omdat hij gemaakt word.
    Oké, dat hij gemaakt wordt is een extra motivatie, maar je schrijft omdat jij het leuk vindt en niet omdat hij gelezen wordt.
    Damn asskissers.
    Allemaal meelopers hier op Quizlet.
    Allemaal mensen die de Series/Quizlets van die 'popu' kido's maken om 'erbij te horen.' Aha, ain't gonna happen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Mee eens.
    Ik schrijf ook omdat ik het leuk vind, niet omdat hij gemaakt word.
    Oké, dat hij gemaakt wordt is een extra motivatie, maar je schrijft omdat jij het leuk vindt en niet omdat hij gelezen wordt.
    Damn asskissers.
    Allemaal meelopers hier op Quizlet.
    Allemaal mensen die de Series/Quizlets van die 'popu' kido's maken om 'erbij te horen.' Aha, ain't gonna happen.


    allemaal -voelt zich aangevallen- want ik maak geen popu-series om erbij te horen ofzo? >< ik maak alleen degene die ik écht goed vind


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    allemaal -voelt zich aangevallen- want ik maak geen popu-series om erbij te horen ofzo? >< ik maak alleen degene die ik écht goed vind


    Oké, de meeste.
    Sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Oké, de meeste.
    Sorry.


    is niets x'D


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    is niets x'D


    (nerd)

    En trouwens, als jij weet dat je daarom niet die Quizlets en al that stuf maakt, waarom voelde je, je dan aangevallen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    (nerd)

    En trouwens, als jij weet dat je daarom niet die Quizlets en al that stuf maakt, waarom voelde je, je dan aangevallen?


    omdat er allemaal stond, dan is het net of je zegt iedereen doet dat


    You're a star in heaven.

    Jij bent niet de enige met dat probleem.


    A. ikmisje.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    omdat er allemaal stond, dan is het net of je zegt iedereen doet dat



    Was niet de bedoeling om het zo over te laten komen hoor. n.n
    Let niet op mij vandaag, ben vrolijk en floep er gewoon dingen uit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)


    Was niet de bedoeling om het zo over te laten komen hoor. n.n
    Let niet op mij vandaag, ben vrolijk en floep er gewoon dingen uit.


    whaha, kan gebeuren x'D


    You're a star in heaven.