• Ik snap jullie niet meer jullie lezen alleen de verhalen van de populaire mensjes. Dan zijn er kinderen die er echt hun gevoel erin steken, en dat lezen jullie niet. Niet dat de andere populaire mensjes dat niet doen, maar die lezen jullie wel. En als er geen beroemdheid invoorkomt lezen jullie die ook niet meer. Vanaf nu ga ik zielig doen, ik ga pas verder met mijn verhalen als er zeker 2 deftige reactie's opstaan. En wanneer IK er zin in heb. Tgha, en nu gaan jullie mij allemaal dom vinden. Dan doen jullie dat maar lekker.

    Oproep aan iedereen van:

    Conspiracy schreef:
    Weetje en kinderen, pleaaaase leer nu toch eens wat ik doe: Mijn verhaal 'Paper hearts and flames' word ook niet veel gemaakt, maar damn ik schrijf verder omdat IKZELF het leuk vind en IKZELF mijn verhaal wil afmaken. Ik schrijf omdat IK het wil en niet omdat anderen het lezen. IK laat ze ook staan, jaja, ik laat ze staan terwijl ze ook niet veel worden gemaakt. NOU EN? Wat maakt het uit? Als jij het leuk vind om te schrijven en jij vind je verhaal goed, laat het dan toch gewoon staan.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Je hebt wel gelijk. =)


    "I shut my eyes in order to see.'

    best zielig, maar gelijk heb je :'D


    -

    Ik heb al mijn series verwijderd omdat niemand ze maakte. >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, en ik schrijf zo graag, en niemand maakt ze ook.
    En dan heb je sowieso geen zin om verder te schrijven. *puppyeyes*


    You move me ......... Kurt

    Deels mee eens, deels niet. Er zijn veel, ja het grote deel van Quizlet, dat inderdaad alleen Quizzen leest van 'populaire' kindjes hierop. Maar er zijn ook anderen hoor, dus niet iedereen over één kam scheuren.
    En hier zijn btw wel al veel topics over geopend.

    Je hebt gelijk maarja, zo zijn ze hier nu eenmaal.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    idem hier.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    xGORGEOUS schreef:
    Ik heb al mijn series verwijderd omdat niemand ze maakte. >.<

    hmm, dat ben ik nu ook van plan. Heb nog maar daarjuist een nieuwe serie gemaakt zonder beroemdheid, en hij word niet gemaakt. Maar ik ga hem lekker laten staan, het kan mij niet schelen ik moet schrijven anders word ik gek. En dat was een soort van fantasie droom van mij dusjah (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik neem aan dat je het niet tegen iedereen hebt? want ik lees degene die ik lekker vind lezen, want sommige lezen zo irritant. en beroemdheid of niet dat maakt mij niet uit, zolang het verhaal mij maar aanspreekt. 8D


    -

    ik lees verhalen die me aanspreken, niet aleen maar omdat die gene beroemd is ozo >< anyway mijn verhalen worden ook bijna niet gelezen.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    haha jhaa je hebt gelyk hoor myn quizlet gaat ook niet over een beroemdheid en wordt ook heel weinig gemaakt maaarjaa RESPECT ;)


    Bill is lekker.

    Conspiracy schreef:
    Deels mee eens, deels niet. Er zijn veel, ja het grote deel van Quizlet, dat inderdaad alleen Quizzen leest van 'populaire' kindjes hierop. Maar er zijn ook anderen hoor, dus niet iedereen over één kam scheuren.
    En hier zijn btw wel al veel topics over geopend.

    Dan is er nog een topicje bij.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik maak je series niet, dus boeien ;o.
    Ik maak geen enkele serie, behalve die van myn zus [/halfenhalf]


    None but ourselves can free our minds.

    Weetje en kinderen, pleaaaase leer nu toch eens wat ik doe: Mijn verhaal 'Paper hearts and flames' word ook niet veel gemaakt, maar damn ik schrijf verder omdat IKZELF het leuk vind en IKZELF mijn verhaal wil afmaken. Ik schrijf omdat IK het wil en niet omdat anderen het lezen. IK laat ze ook staan, jaja, ik laat ze staan terwijl ze ook niet veel worden gemaakt. NOU EN? Wat maakt het uit? Als jij het leuk vind om te schrijven en jij vind je verhaal goed, laat het dan toch gewoon staan.

    Braindamage schreef:
    Ik maak je series niet, dus boeien ;o.
    Ik maak geen enkele serie, behalve die van myn zus [/halfenhalf]

    Ik zeg toch niet dat je mijn serie opeens moet beginnen lezen ö!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)