• Mijn mama is overgenomen door Aliens ik voel het gewoon want ze zit nu veel te luid (en vals) mee te zingen met
    Tina Turner- Better than all the rest en dat doet ze anders nooit. Maar ze heeft het liedje al 2 keer achterelkaar geluisterd en mijn papa wilt Bon Jovi op en dan gaat hij ook zo gek doen en nu wordt ik echt bang van mijn ouders want stel je voor dat ze verwachte dat ik ook zo als een debiel door ons huis ga zingen! Zie je mij of mijn ouders dat al doen ? (niet dat jullie mij of mijn ouders ooit hebben gezien...)


    The soul needs autumn.

    YOUR SIMPLY THE BEST TUMTUMTUUUM, BETTER THAN ALL THE REST TUMTUM, BETTER THAN ANYONE TUMTUM muhahahah x)
    Ik vind je moeder toch wel euverhiepjes hooooor ^^ Film het en zet het op youtube, of dreig zo van: 'Mazaaa, maa, als je hier niet mee stopt zet ik DIT -laat filmpje zien- op youtube (duivel)'

    DamnxShit schreef:
    haha toen ik de titel las dacht ik eerst veel ergers man XD

    maar ja, het is toch om te lachen
    mijn vader zingt meestal mee met mijn muziek
    en dat is namelijk rock of metal
    is wel grappig XD
    en zit mijn moeder met haar vingers in d'r oren
    echt geweldig om te zien :P

    Dat doet mijn papa ook, maar dan als ik tv aan het kijken ben en hij op zolder zit en niet andersom; ik kan ze tot boven horen man en ze doen dat nooit samen! Omg, nu is het clouseau geworden ><


    The soul needs autumn.

    IK HOU VAN DAT LIEDJE, LINDSEY! Ik ga het nu ook meezingen (cat)

    xAmelie schreef:
    (...)
    Dat doet mijn papa ook, maar dan als ik tv aan het kijken ben en hij op zolder zit en niet andersom; ik kan ze tot boven horen man en ze doen dat nooit samen! Omg, nu is het clouseau geworden ><


    haha mijn vader probeert te grunten maar dat is niet om aan te horen XD


    verslapen, wassen, omkleden, te laat bus, stupid day

    Conspiracy schreef:
    IK HOU VAN DAT LIEDJE, LINDSEY! Ik ga het nu ook meezingen (cat)

    Phahah A'lies x'D maar zoal Lena al zei:
    ouders horen juist tegen de kinders te zeggen dat ze niet mee mogen zingen!
    -Lena haar moment van wijsheid mhaha-


    The soul needs autumn.

    Haha, ik vind het precies wel droog. :'D