• Tja, in Moskou hebben ze ze zien vliegen.. een ufo. Wat denken jullie? En geloven jullie in ufo's en buitenaardse wezentjes? (:

    het filmpje

    Het artikel van hln.be
    In Moskou konden ze vorige maand hun ogen nauwelijks geloven. Een groot aantal getuigen zag plots een UFO boven een winkelcentrum cirkelen. De beelden tonen duidelijk een schotelvormig object. Volgens ufologen steelt de UFO op een illegale manier energie van het immense gebouw, zo meldt de Telegraaf. In een fractie van een seconde kiest het object daarna het ruime sop. Oordeelt u zelf maar op het filmpje!

    Muwahaha. XD Lol.


    You move me ......... Kurt

    Nee het is nep.
    Het is bijna onmogelijk, zulke dingen horen gewoon niet voor te komen. De wetenschap kan het niet uitsluiten, maar het is bijna onmogelijk.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Och, het zou best kunnen, dat er nog meer levende wezens zijn. Het is niet onmogelijk.


    Life is hard and then we die

    Die datum klopt niet eens x]
    6 mei, dat is het nog niet hoor


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Nee het is nep.
    Het is bijna onmogelijk, zulke dingen horen gewoon niet voor te komen. De wetenschap kan het niet uitsluiten, maar het is bijna onmogelijk.

    nja, ik geloof er nu toch ook niet echt in :p ik zou het maar raar vinden, en zelfs eng :p

    Sexy, ik wil ook een Ufo. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat ben ik:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    TeddyMurder schreef:
    Die datum klopt niet eens x]
    6 mei, dat is het nog niet hoor

    er staat 6 4 2009...

    Nou 6 april >< Dan zou het wel allaaaang bekend geweest zijn


    Your make-up is terrible

    UseSomebody schreef:
    (...)
    er staat 6 4 2009...


    Dat is april inderdaad


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Weird :s


    Hated by many, confronted by none!

    ik vind het eng om te geloven..maar wie weet :'D


    -

    Nee, dat is een goudvis. :X


    Bored.

    coooll :D

    xd

    wanneer komen ze me ontvoerenXD

    Ik denk het niet. :']
    Idunno, ik geloof er niet zo in dat organismen van andere planeten erin geslaagd zijn hier te landen, als in, hun lichamen + de druk, de lucht hier etcetera..
    EDIT: Ik geloof wel opzich, dat ze er zijn geweest ooit (nogsteeds niet geland :"D), maar niet dat wij er dan iets van zouden weten [ik denk de regeringen wel, maar geheimhouding tegen panieken en geheime technologie die (economie?)balans kunnen veranderen] + niet zo vaak filmpjes en shit.


    Mew <3