• Gistere was het dus polsslag, een festival in België, Er was afgesproken dat we de trein om 6 uur smorgens gingen nemen. Allemaal goed en wel, de dag ervoor rust ik uit, om 7 uur kwamen we aan in Hasselt waar het festival was. En om 12 uur was ik uitgeteld, ik had nog geen avond eten gegeten, ik was uitgeput. xD dus ik rust wat uit in de Chill Room xD en dan was ik terug Hyper. Maar om 5 uur snachts kreeg ik het weer, ik had net wat geslapen in de chill room, en we wouwen voor de laaste keer die groep gaaan zien xD, dus ik bestel een Cola om wakker te blijven. En toen we aan het danse waren kon ik mijn oge niet meer openkrijgen en werd alles zwart. Evenlater lig ik in de armen van iemand,en nog wat later lag ik op een brankaar. Ik moest mijn naam zeggen, en zelfs dat wist ik niet meer.. gelukkig ging het later in de EHBO beter en kreeg ik 3 prikjes en mocht ik door. En omdat ik zo flink was :Y) heb ik een dekentje gekregen ^^ BTW, nee ik had geen alchool op of ik was niet haaai
    Dus een TIP, als je een nacht door gaat doen, eet voldoende en zorg ervoor dat je uitgerust bent, want wat ik gistere heb meegemaakt wil je niet meemaken.. Al die vreemde gezichte als ze met die brankaar naar de EHBO rijden .. xD
    xSKITT


    Your Butt is Mine!

    Ghaha, lullo, heb jij weer hoor. :'D

    wij zullen normaal de laatste dag op graspop doorsteken omdat we een redelijk vroege trein terg moeten hebben, maar ik vrees dat ik in slaap zal vallen, want als je daar al 4dagens sta te springen, zal dat vast niet zo makkelijk zin x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dat lijkt me best wel vervelend.... maar was het voor de rest wel leuk?

    Vervelend. Als ik honger heb moet ik direct iets kunnen eten, of ik val flauw. (:


    A. ikmisje.

    Achterna-aper :'P 3 weken geleden gaf ik lekker het voorbeeld :Y)
    Alleen moet jij het weer eens duizend keer erger doen x'D

    Oké, nee da's niet waar hoor^^.
    'k ben blij dat je het overleefd hebt!
    Man, dan gebeurd zoiets, dan ben ik er geeneens bij om op mijn beurt te wachten op jou daar aan de ehbo!

    E ik was ook lief want 'k kreeg ook een dekentje^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    zijt gij nr polsslag geweeeeeest xD ? coolheid (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jij bent eng x3 whaha nee ik zie het zoo voor me o,o


    We can only learn to love by loving.

    Marshmellow schreef:
    Achterna-aper :'P 3 weken geleden gaf ik lekker het voorbeeld :Y)
    Alleen moet jij het weer eens duizend keer erger doen x'D

    Oké, nee da's niet waar hoor^^.
    'k ben blij dat je het overleefd hebt!
    Man, dan gebeurd zoiets, dan ben ik er geeneens bij om op mijn beurt te wachten op jou daar aan de ehbo!

    E ik was ook lief want 'k kreeg ook een dekentje^^.
    whaha laten we eens een melanieke doen ^^ ik heb mijn deken in het station gelaten anders zou os mama wel vrage vn wa da was ;) NOOIT meer zo lang uitgaan voormij ^^


    Your Butt is Mine!

    Seel schreef:
    zijt gij nr polsslag geweeeeeest xD ? coolheid (:
    ja wist gij da ni?


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...) ja wist gij da ni?
    neeeeeee ='D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xSKITT schreef:
    (...) whaha laten we eens een melanieke doen ^^ ik heb mijn deken in het station gelaten anders zou os mama wel vrage vn wa da was ;) NOOIT meer zo lang uitgaan voormij ^^

    Ooow van sommige celebs spreken ze over een 'britneyke doen' ofzo en nu heb ik dat ook^^ FAMOUS B)
    Gij hebt da echt mee naar huis gekregen ofwat?!ö
    Ik niet x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ooow van sommige celebs spreken ze over een 'britneyke doen' ofzo en nu heb ik dat ook^^ FAMOUS B)
    Gij hebt da echt mee naar huis gekregen ofwat?!ö
    Ik niet x'D
    ja ik had een paniekaanval en toen kreeg ik da ^^ maar die mense zijn kei lief ;) al wil ik daar nooit meer aan denken ik haat prikjes!!


    Your Butt is Mine!

    heftig :o
    maar ik doe altijd de nacht door op slaapfeetsjes..^^ alleen dan beweeg je natuurlijk niet zo veel.. :]
    btw zijn je ouders dan nu niet overbezorgd achtig en mag je nooit meer de nacht doorsteken?? :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    heftig :o
    maar ik doe altijd de nacht door op slaapfeetsjes..^^ alleen dan beweeg je natuurlijk niet zo veel.. :]
    btw zijn je ouders dan nu niet overbezorgd achtig en mag je nooit meer de nacht doorsteken?? :x
    ze weten van niets, ik vertel dat niet ...


    Your Butt is Mine!