• jaja Ta-ma-ra-Ta-ra-ma !

    Vandaag hadden we dus vervangings-les van een leerkracht frans vorig jaar. Stelt die een vraag aan mij en noemt die mij Tamara :S

    Tamara!
    Tamara!

    ik niet reageren tuurlijk. Totdat iemand op men rug tikt en verduidelijkt dat men naam niet Tamara is maar Tara!

    Hallo Tamara ? Hoe komt die erbij ? en die heeft zowat 2 jaar lesgegeven aan mij! Ik voelde me beledigt !

    Anyway , dus zo heeft een vriendin van me een nieuwe nickname voor me bedacht.



    Xoxo TamaraTarama


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Weet je een leerkracht die me opgezadelt heeft met een vakantietaak en herexamen en nu bijna 2 jaar les aan me geeft, was gewoon mijn naam vergeten!ö
    Maar ach, nadien is dat toch lachen?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Weet je een leerkracht die me opgezadelt heeft met een vakantietaak en herexamen en nu bijna 2 jaar les aan me geeft, was gewoon mijn naam vergeten!ö
    Maar ach, nadien is dat toch lachen?:'P


    ach ik vergeef het haar , ze was al een beetje oud xD

    en het is wel grappig , ik heb er zelfs een nickname aan overgehouden (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Heb ik ook wel eens, gewoon niet reageren of dan antwoorden met 'ja mevrouw (naam van haar misvormd), wat is er?'


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik krijg dikwijsl ook andere namen.. de ene keer vicky of dan weer sjanie naar iemand anders van mijn klas..
    uiteindelijk noemen sommige me dan bij mijn achternaam. leuk :s