• Ik vroeg me af welke wiskunde je doet?
    Je hebt wiskunde A,B,C en D

    C= het makkelijkst
    daarna krijg je A daarna B en daarna D.

    Bijn deze ik doe Wiskunde B. Ja ik moet weer zonodig, onodig goed zijn in wiskunde.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap het niet

    KimxBill schreef:
    Ik snap het niet

    Als je naar de 4de gaat moet je kiezen tussen 4 soorten wiskundes, tenminste op het Vwo ik weet neit hoe dat zit met Vmbo en Havo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euhm, een Belg hier.:Y)

    WISKUNDE C:Y)
    Maar ik had wel een Wiskunde B/D advies.


    rules don't stop me

    wiskunde is stom

    Jools schreef:
    WISKUNDE C:Y)
    Maar ik had wel een Wiskunde B/D advies.

    ^^, nouja ik moet B omdat ik een Natuur profiel heb.[/nerd] anders had ik waarschijnlijk ook makkelijker gekozen, ook al heb ik er geen moeite mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    A
    want:
    B is ruimtelijk inzicht en dat heb ik niet
    C mochten we niet kiezen
    D mag je alleen maar kiezen als je ook B hebt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik doe wiskunde in de 2e. (nerd)
    Zeg als jij zo goed bent, leg het me uit. Ik sta er onvoldoende voor en mijn lerares weigert me wat uit te leggen

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    ^^, nouja ik moet B omdat ik een Natuur profiel heb.[/nerd] anders had ik waarschijnlijk ook makkelijker gekozen, ook al heb ik er geen moeite mee.

    Ja, ik doe C&M, dus ik mag het wel :'D. En Wiskunde boeit me geen reet, dus doe ik maar het minst van het minst. Mijn wiskunde leraar haat me nu omdat ik C heb gekozen.


    rules don't stop me

    Fragile schreef:
    Ik doe wiskunde in de 2e. (nerd)
    Zeg als jij zo goed bent, leg het me uit. Ik sta er onvoldoende voor en mijn lerares weigert me wat uit te leggen

    Bijles? 5 euro per uur


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga Wiskunde B doen, wiskunde is mijn beste vak. Maar wiskunde D is me te veel wiskunde Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb A, maar ik haat dat irritante kansrekenen (6) Het is constant hetzelfde.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    nnnnnienke schreef:
    wiskunde is stom


    It's heavy but you are not the only one

    Wiskunde A. Anders ga ik dood.


    I recycle my thoughts.

    In België heb je alleen a en b. a is het minste uren (meestal maar 1 uur minder) en b is het meeste en moeilijkste. Ik doe 5 uur wiskunde. (zit in een vierde wetenschappen)