• Hallo,

    ik heb een vriendin, en die had vroeger een vriendje (zo via msn -_-) en nja, als zij gelukkig was kon het me niet veel schelen, maar de jongen had het dan uitgemaakt, omdat ze te ver van elkaar wonen, en ze zo uit elkaar groeiden (was te verwachten ..) Maar ze wou hem maar niet vergeten, en in haar nick bleef maar staan Ben (H) en die jongen maakte daar handig gebruik van, hij rammelde gewoon met der voeten en zij dat hij haar graag zag enz, en toen kreeg ze telkens valse hoop, en toen liet hij ze telkens opnieuw vallen,dus toen was ze weer ongelukkig en begin ze weer te zagen tegen mij over die jongen -_- en ik had men vriendin zovaak gezegt dat ze hem moet vergeten, maar ze blijft maar zeggen dat hij haar gelukkig maakt, en dat ten kosten van onze vriendschap dus nu heb ik gezegt

    'je moet hem echt laten valen hij is je niet waard, hij heeft totaal geen respect voor je, je moet hem echt vergeten, dus je wist z'n nummer verwijdert z'n msn en zet z'n netlog op de blacklist! want als je hem niet vergeet ga je nooit mer iemand anders vinden en ga je niet meer gelukkig zijn, hoop niet op Ben! hij is je niet waard, dit is net een 'sara verhaal' maar dan zonder happy end'

    oké, eindelijk dringt het tot haar door, maar nu begin ik te twijfelen, want, jah heb ik er wel goed aan gedaan, want nu vind ik dat ik mij eigenlijk niet mag moeien met haar leven ...

    Xx (A)

    je hebt er toch goed aan gedaan. tenzij je wilt dat je je vriendin altijd ongelukkig wilt zien als ze weer een gebroken hart heeft, ze zal vast wel beter verdienen!


    And all the girls in the front row scream your name.

    ja je hebt haar een goeie raad ge geven ;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ben?? er was ook een vriendin van mij die met een ben ging woont hij in rotterdam??

    nouja hij ging eigelijk met 2 vriendinnen van me die nu men vriendinnen niet meer zijn.


    I go wherever you will go..

    Hele goede raad zelfs ^_^

    Ik bedoel,als zij maar met één jongen in haar hoofd blijft,dan zal ze nooit een ander tegen komen die haar wél respecteert


    Lalalalalalalala.

    ben?? er was ook een vriendin van mij die met een ben ging woont hij in rotterdam??

    nouja hij ging eigelijk met 2 vriendinnen van me die nu men vriendinnen niet meer zijn.


    Neej hij woont in Mechelen, en ik vind het zo'n klootzak, toen ik er mee praatte op msn .. O Gott! en dat dat meisje dat niet zag ..

    Hele goede raad zelfs ^_^

    Ik bedoel,als zij maar met één jongen in haar hoofd blijft,dan zal ze nooit een ander tegen komen die haar wél respecteert
    dat dacht ik ook ;) en eindelijk gaat ze men raad opvolgen ;) en ik heb al gezegt dat ik haar volop steun :)

    maar je hebt haar wel goede raad gegeven(Y)
    maar je daar geen zorgen om


    I go wherever you will go..

    (...)dat dacht ik ook ;) en eindelijk gaat ze men raad opvolgen ;) en ik heb al gezegt dat ik haar volop steun :)



    Ja dat is eigenlijk het enige wat je kunt doen,haar gewoon steunen;)


    Lalalalalalalala.