• Voor loft appartementen. Want, damn. Ik wil later graag in Londen wonen (aaaa, klein meisje met grote dromen :') ) en dan het liefst in een loft. Want. Ik ga er niet over beginnen. KIJK DAN



    Echt ugh. EN DAT VOOR 375 POND IN DE MAAND?!! (Ik weet niet of dat veel of weinig is, ik heb niet echt ervaring HAHAHA :( )

    Mja bij deze viel ik dood:





    ARE YOU FUCKING KIDDING ME WAT EEN HEMEL EN 425 POND PER MAAND IK WIL DOOD VAN PERFECTIE
    jullie denken wat is dit voor een raar kind maar dit is zeg maar voor mij alsof ik een labrador puppy zie zegmaar ja erm...

    londonlofts.net is een hemel

    ik wil dood doei

    wat is dit maximaal 3 fotos wtf
    kut


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Het is wel lekker veel ruimte om rond te dansen, maar ik ga waarschijnlijk meer voor een klein knus huisje.


    Firm believer of all that is magic

    Het is echt geweldig, ja! Ik heb zelf meer behoefte aan iets knussers, maar het fijne van een ligt is het overzichtelijke en creatieve en industrial means home. Toffe obsessie, tho. Ga gewoon een vakantie van een paar weken in een ligt spenderen. Londen is groot genoeg!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lofts zijn idd awesome :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Disnerd schreef:
    Het is echt geweldig, ja! Ik heb zelf meer behoefte aan iets knussers, maar het fijne van een ligt is het overzichtelijke en creatieve en industrial means home. Toffe obsessie, tho. Ga gewoon een vakantie van een paar weken in een ligt spenderen. Londen is groot genoeg!


    wat was dit ookalweer

    Ruskow schreef:
    Lofts zijn idd awesome :Y)


    En als je img in caps zet, zo dus: [IMG][/ IMG]
    Kun je meer foto's posten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh my gosh, dat is echt hemels.

    Ik hou wel van een beetje ruimte mja.


    Op die 1e foto, leidt die ladder helemaal linksachterin naar het bed? Dat die erboven is? Dat is echt awesomesauce.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ruskow schreef:
    Lofts zijn idd awesome :Y)


    26 - 02 - '16

    Aidan schreef:
    Het is wel lekker veel ruimte om rond te dansen, maar ik ga waarschijnlijk meer voor een klein knus huisje.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Oké de laatste paar zinnen vind ik geweldig.
    Ik had eigenlijk nog nooit van zoiets gehoord. Zit er wel cool uit j, maar dan wel voor als je jong bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Oké de laatste paar zinnen vind ik geweldig.
    Ik had eigenlijk nog nooit van zoiets gehoord. Zit er wel cool uit j, maar dan wel voor als je jong bent.


    Ja precies, ik.zie hier geen kinderen in rondlopen :')
    Mja ik wil een.muur behangen met bladzijdes uit boeken want dat is echt zo cool. En gewoon boeken. En cds. Want ik houd van lezen en muziek.


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Aidan schreef:
    Het is wel lekker veel ruimte om rond te dansen, maar ik ga waarschijnlijk meer voor een klein knus huisje.


    ja ik zie mezelf echt gewoon elke avond keihard muziek opzetten en.helemaal losgaan haha


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Ugh, lofts zijn echt awesome. Het lijkt me geweldig om daarin te wonen *-*


    El Diablo.

    Zelf ben ik dol op brocante en alles wat knus of antiek is, dus ik deel je mening niet echt, haha. Ik kan overigens wel begrijpen dat je geobsedeerd bent met een bepaald beeld van een droomhuis, want dat heb ik zelf ook.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Net zoals iets als een studio dus? Ik vind het er wel heel mooi uit zien! Ik heb even snel omgerekend, 374 pond is 469,45 euro. Dus dat valt best mee. In Groningen heb je studio's van 600 euro van deze grootte (meestal wel met huurtoeslag), dus in vergelijking daarmee is het inderdaad heel goedkoop!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind ze er geweldig uitzien!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon