• :'(
    Het moet mij ook altijd gebeuren, hè.
    Goed, lang geleden [/januari] had ik een nieuwe fiets gekocht, helemaal blij enzo. Ook niks mis mee, maar in februari begon 'ie gek te doen. Toen had ik opeens een lekke band, bleek er een gat in te zitten. Dus ik ga met mijn blije gezichtje [(doeg)] naar de fietsenmaker, fiets gemaakt. Dag later, weer lekke band o.o Wat bleek, de fietsenmaker had 'm dus niet goed gemaakt, doei €15. Dus toen ging ik weer naar die fietsenmaker, en hij geloofde me en daarom hoefde ik niet nog een keer te betalen. Máaaaaaaaar .. dag later fiets weer stuk. Ketting stuk, ofzo. En conciërge wilde 'm niet maken, dus moest ik weer naar de fietsenmaker. En toen was 'ie gemaakt, maar .. raad eens. Dag later weer kapot |:
    En dit is lang geleden, en mn fiets is nog steeds kapot. Maar ik durf niet naar die fietsenmaker omdat ik, ja. Ten eerste, ik weet zeker dat ik dan weer moet gaan <.< En ten tweede: ik ben daar dus echt vet veel geweest enzo o.o'
    En hij gaat me niet geloven als ik zeg dat het meteen wéér de dag erna kapot was, omdat het nu al twee maanden geleden is als ik ga 8D


    ok

    :| wooooooooooooooooow.


    So far away..

    woow, kan 1 van je ouders je keting er niet opzetten?:O..


    Nvt

    ah dat is best wel vervelend :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Omg, dude. o: Dat is kut!


    You move me ......... Kurt

    JoyceLoveTom schreef:
    woow, kan 1 van je ouders je keting er niet opzetten?:O..

    Mijn moeder?
    Die kan dat dus echt niet. 8-)


    ok

    Dat suckt echt, Madena. 8)
    Mijn fiets was laatst ook stuk. Had ik 'm laten maken, want m'n band was lek. Nu doet ie het weer prima. Maar daar heb jij niets aan. :X
    En is er geen andere fietsenmaker in de buurt?


    -

    Kom dan maar naar de mijne toe, die doet het wel goed ;D


    -

    Mesmerized schreef:
    Dat suckt echt, Madena. 8)
    Mijn fiets was laatst ook stuk. Had ik 'm laten maken, want m'n band was lek. Nu doet ie het weer prima. Maar daar heb jij niets aan. :X
    En is er geen andere fietsenmaker in de buurt?

    Er zijn wel andere fietsenmakers, maar ik kan alleen maar naar de fietsenmaker toe waar ik mijn fiets gekocht heb ><
    xoxx.


    ok

    Haha, dat heb ik ook altijd jongeh. Mijn band was eerst heulemaal kapot, kreeg ik nieuwe band, en een dag later, zat in die gloed nieuwe band een slag, omdat er een zwaar kind, nogal hard, ineens achterop sprong. En ik heb ook altijd problemen met mijn ketting, licht, of bel. Jajaja, ik bind altijd oude snaren om mijn bel heen. -leveloos-

    Heeft mijn fiets ook: productiefout. ^^

    Naar een andere fietsenmaker? ><


    Like everybody and trust no one.