• Er is een meisje van mijn school. En ik en mijn vrienden wij negeren haar want ze doet best wel dom soms. En ik zei zo voor de lol. "Stel je voor als je zo iemand als vriendin had." En toen gingen we allemaal lachen. Maar de dag erna ging het roddel door de school dat ik haar als vriendin wou. En toen kwam ze steeds vaker bij me lopen enzo. En na een tijd werd ik dat zat en zei ik tegen haar dat ik niets met haar wilde. Ze was toen depri enzo. En na een tijdje werd ze emo. En ik val nogal op emo omdat ik er zelf innerlijk een ben. En ze gedraagt zich nu veel serieuzer en ik wou haar mijn excuses aanbieden en zo geraakte we aan de praat. En ik vond haar leuk maar ze vertrouwt me niet meer. Ze haat me zelfs een beetje denk ik. Nu voel ik me best kut ;l

    Hmm. Dat is best stom, maar ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Zo lang zij niet bevriend met jou wilt zijn, kan het in ieder geval niet. Ik zou zeggen: gewoon aardig blijven doen en misschien komt het er nog wel van. Probeer misschien eens een project samen met haar te doen ofzo?


    rules don't stop me

    damn kut ja:S
    majah Dee hoe zou je zelf zijn?:S
    Als je erover wil prtn just pb me;) ok?
    & je zult haar moeten overtuigen dat je wèl te vertrouwen bent;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    but how?

    Ik vind het eigenlijk best lullig van je dat je haar zo negeerde omdat ze 'best dom doet soms'

    Nou weet jij dus ook hoe het is als iemand waar je bevriend mee wil zijn, dat niet wil.

    Sorry, ik ben lullig bezig zeker:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Eigen schuld?
    jonge, je moet niemand gaan negeren, dat doe je gewoon niet!
    Sorry, hiermee ga ik je niet eens helpen.

    praat eens serieus met haar


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou om te beginnen aardig tegen haar doen, want je hebt echt lullig gedaan ertegen. Je moet haar bewijzen dat je te vertrouwen bent en haar je laten vertrouwen. Je moet haar misschien beetje bij beetje in je leven betrekken, zodat ze besseft dat je haar 'nodig' hebt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhm eigen schuld?:X
    naja daar heb je niets aan
    ik denk dat áls ze je ooit al wil gaan vertrouwen dat jij dat zult moeten verdienen. Bewijs maar dat jij ten eerste haar vriendschap en vertrouwen waard bent en bewijs dan maar eens dat je haar waard bent...ik weet niet hoe vergevingsgezind ze is. Als ze moeilijk anderen vergeeft dan denk ik dat je pech hebt...
    but good luck anyway


    Why don't you break my heart

    KLinkt misschien dom maar wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten. Zoals hier al veel gezegd is; wees aardig voor haar, aat zien dat je te vertrouwen bent, kom voo haar op,... En nog belangrijkse van al: laat haar niet keihard vallen als je stoer wilt doen voor je vrienden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Een serieus gesprek met haar beginnen. Lijkt me een goede start (=. En zo langzaam het vertrouwen weer opbouwen.. Schiet je denk ik al heel veel mee op ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik wou ni stoer doen tegenover mijn vrienden
    maar ik kende haar al wel ietsje eerder
    en toen deed ze heel de tijd naja kinderachtig zeg maar ze huilde best wel vaak
    en toen naja toen zeiden we gwn altijd dat ze misschien eens moest proberen bij het groepje meisjes te gaan staan enzo
    en ik heb al eens een project met haar gedaan
    was wel lol tot ze zag dat we niet het goede had gedaan en ze ging flippen ;l
    maar nu zit ik best wel dicht in haar buurt in de klas ^^

    xDEE schreef:
    ik wou ni stoer doen tegenover mijn vrienden
    maar ik kende haar al wel ietsje eerder
    en toen deed ze heel de tijd naja kinderachtig zeg maar ze huilde best wel vaak
    en toen naja toen zeiden we gwn altijd dat ze misschien eens moest proberen bij het groepje meisjes te gaan staan enzo
    en ik heb al eens een project met haar gedaan
    was wel lol tot ze zag dat we niet het goede had gedaan en ze ging flippen ;l
    maar nu zit ik best wel dicht in haar buurt in de klas ^^


    Toch blijf ik erbij dat je het zelf hebt uitgelokt dat ze je niet vertrouwd. Je negeerde haar en zij nam dat blijkbaar verkeerd op.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom iemand negeren die jou niets kwaad doet? 'Ze doet een beetje dom enzo', ja, maar door haar te negeren ben je niet bepaald vriendelijk?
    Dus je moet inzien dat je dit eigenlijk een beetje aan jezelf te danken hebt.


    -

    Zeg gewoon waarom jij haar nu beter accepeteren
    dat ze nu serieuser is als ze niet wil reageren vind haar sms dan uit en shrijft een mail..
    dat lukt maybe wel!!

    xxXNeelaXxx


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    xDEE schreef:
    but how?


    Oooooh, gast joenge.
    Gwn zeggen dat je er spijt van hebt dat je zo stom gedaan hebt tralala, en dat je het gewoon weer wilt oppakken?
    tga ni zo meteen denk ik znne, maar overtuig haar ervan dat ze je een kans MOET geven. Kom die elke dag opzoeken of ophalen voor ze naar school gaat ofzo. Maak die haar huiswerk, neem die mee uit en vergeet niet elke keer sorry te zeggen. Op dn duur zal ze je wel vergeven x).
    Zo zijn meisjes ;D


    Where there is a sea there are pirates...