• Haha, Jolla, sorry.
    Nauw ja ik moet dus altijd kotsen als ik iets degoutant zie of als ik walg van iets ofzo, dan krijg ik meteen zo een gevoel van kotsen en dan komt heel mijn maaginhoud naar boven, MAAR ik heb het ook als iets me niet aan staat of nauw hoe noem je dat ik ken het niet uitleggen. OMG Jolla jij weet wat ik bedoel right. -Hilarisch gewoon-


    Dus ja, hoe noemt dat nauw!!!, als je iets leest en dan denkje van WTF en dan ga je er van walgen, Jolla is dat zo goed uitgelegt,?


    *He's the one.

    TOMSDICK schreef:
    (...)

    OMG Brunnie we hadden ze excursie vandaag en we waren om half vijf op school maar me bus was net weg dus ik samen met Shauni naar Station hebben we een hamburger gefret en dan gingen we een warme wafel eten, =D

    ZONDER MIJ Ö schaam u, ik had goesting in een wafel. -_-' in het vervolg gaan we in antwerpen een wafel eten,oké? ^^ dan kan ik je die 1,50€ geven van mijn sigaretten (A)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    ZONDER MIJ Ö schaam u, ik had goesting in een wafel. -_-' in het vervolg gaan we in antwerpen een wafel eten,oké? ^^ dan kan ik je die 1,50€ geven van mijn sigaretten (A)


    Haha Brunnie die moe ge ni teurgbetalen zenne da was een cadeauke van mij^^ JA WAFFEl en MILKSHAKE.


    *He's the one.

    TOMSDICK schreef:
    (...)

    Haha Brunnie die moe ge ni teurgbetalen zenne da was een cadeauke van mij^^ JA WAFFEl en MILKSHAKE.

    Oohjaaaaaaa ö we gaan eerst een wafel eten. En daarna gaan we naar de MC. een cheesburger en milkshake hale ö MIJN AANSTEKER LEEFT NOG ALTIJD!