• Ik had eens een vraagje, een vriend van mij (die ook op quizlet zit, hij wou zich niet bekend maken x'D) date met een jongen van 19.
    Hij is er verliefd op en blijft over hem praten.
    Maar hij vroeg zich af wat mensen ervan denken. iemand van 15 met iemand van 19.

    Na, 'k heb hem dus al gezegd dat dat nu eigenlijk nog een groot verschil is, en later niet meer, maar hij wou persé weten wat anderen er van dachten, dus geef je gedachten de vrije loop ofzo.

    Nu lijkt het zoveel jaar, maar uiteindelijk is het niet zo'n groot verschil. Het is wel mogelijk. ^^

    ik vind dat dat kan want mijn vriendin is 14 en ze is verliefd op iemand van 22 dus 15 en 19 is nog een meevaller ^^


    Just a simple "I love you" (:

    Daar kan ik niet over oordelen, ik ken die persoon niet. Maar ls hij zich er goed bij voelt moet hij dat zeker doen. Ik zelf heb ook relaties gehad met jongens die veel ouder als mij waren, maar dat enkel omdat ik niet om kon gaan met jongen broekies..


    Wie du mir, so ich dir.

    15 & 19 ? dat moet toch geen struikelblok zijn

    gaan ervoor (H)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    maakt niks uit hoe oud je bent . als jullie liefde maar groot is.
    ik had met een boy van 22 zo .
    (mijn mening he)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    age is just a number.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Let op de geestelijke afstand, niet de afstand in jaren.


    No growth of the heart is ever a waste

    4 jaar dat kan makkelijk hoor xD
    xx


    /

    xtomgeiler schreef:
    4 jaar dat kan makkelijk hoor xD
    xx

    Uhu mijn ouders verschillen ook vier jaar. En aangezien mijn moeder iets had met mijn vader was het dus 16 en 20 x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zolang da je mr vn elkaar houdt is t goett,,ik bedoel liefde kent geen leeftijd toch?


    Imperfection Is Beautiful

    Boyiloveyou schreef:
    het kan perfect volgens mij (:
    eerst lijkt het verschil enorm,maar het is uiteindelijk maar 4 jaar,en dat is echt niet veel ^^

    Vind ik ook, like ik & Bill. (Aa)
    Haha, nee. :')


    Some people make the world special just by being in it

    LotteLampje schreef:
    Ik vind dat het kan.
    Weetje, zolang je van elkaar houd, maakt leeftijd niet uit.


    None but ourselves can free our minds.

    het kan =)
    als schelen ze 10jaar , als je verliefd bent ?
    mijn broer is er 24 en zijn lief 18 dusj ,
    ook 6jaar verschil ,why not ?


    Gilles (ll)

    Mijn zus is 15 en dr vriendje is 19 (': Soooo, why not?

    Hmm, wat jij zegt is waar, maar zolang hij een 15 jarige niet pusht/verplicht om verder te gaan, wanneer zij niet wilt, vind ik het eigenlijk niet zo'n héél groot probleem.


    -