• Ik verveelde me dus,
    ik dacht aan een rara spel.
    Uitleg:

    Je moet een bekend, famous, persoon omschrijven en degene moet het raden, en dan omschrijft diegene weer een famous persoon en dan enzovoort.

    i'll start:

    ik heb mijn hoofd kaal laten scheren, sommige mensen vinden mij een slet, mijn zusje is op haar 17 jarige leeftijd getrouwd, maar ik heb goeie songs. rara wie ben ik?


    we've only said goodbye with words

    @ ThePhenom
    de zware jongens


    Uhm..
    Ik zit met een man in een band. Ik heb blond haar en ben erg lelijk :Y).

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 17:12 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik weet niet...

    ik ben een spiritueele zangeres,mijn bvekentste nummers zijn "its in the rain","adimus" en "the river sings"
    voor de rest kijk ik nogal strak uit mijn groene ogen en heb ik een heel bleeke huid


    stay Nyappy

    hmm.. weet het niet

    ik heb 3 broers. ik zit in een band met 2 van hun. ik kan zingen, gitaar spelen, piano spelen, drum spelen. ik heb krullen en bruine ogen rare wie ben ik ?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 19:49 ]


    Love is the movement <3

    Nick Jonas.

    Ik heb een broer met een spin op zijn kop en zit samen met hem in een band. :'D


    Only losers can act the way you do

    JBwanted schreef:
    hmm.. weet het niet

    ik heb 3 broers. ik zit in een band met 2 van hun. ik kan zingen, gitaar spelen, piano spelen, drum spelen. ik heb krullen en bruine ogen rare wie ben ik ?


    ehmm Nick?
    i don't know....

    Ik kom uit Somalië, heb een aparte naam, ben besneden, ik ben een vrouw, een model, nomadendochter en VN- Ambassadeur.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 20:13 ]


    Here I Am

    ???

    ik trok exeleber(dat zwaard) uit z'n steen


    stay Nyappy

    arthur afzo :')

    Ik ben een clown en mijn beste vriend is Adriaan :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    bassie!!!

    ik ben een galiër,ik ben best klein maar eel sterk door de toverdrank die we van onze dreuïde krijgen,voorderest rijs ik regelmatig de wereld rond


    stay Nyappy

    bassieee : D,

    ik heb een puntmuts en een lange wittebaard, en sta bij je buurvrouw in de tuin :')


    We're all mad here.

    De tuinkabouter? [ik heb eigenlijk geen buurvrouw].
    Ik ben groot,groen en lelijk. En heb een ezel als vriend.

    shrek (':



    Ik had vroeger lang haar maar heb het geknipt naar een kort kapsel, werd geslagen door men ex en heb naaktfto's


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Rihanna?

    Ik heb lange, stalen vingers. Ik draag altijd een lange jas en een hoed. Ik wordt gevreesd als kindermoordenaar, was bijna dood en ben terug om mezelf te wreken. Ik kom ook voor in een versje;

    One, two, ...'s coming for you
    Three, four, better lock your door
    Five, six, grab your crucifix
    Seven, eight, gonna stay up late
    Nine, ten, never sleep again


    Ra, ra wie ben ik?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    uuh.. ik heb eigenlijk geen idee...

    ik heb een tweeling zus, we spelen in een paar films. Al van jongs af aan. Mijn tweeling zus heeft anorexia gehad, en ik heb blond haar. rara wie ben ik?

    ????

    ik ben een galiër,ik ben best klein maar eel sterk door de toverdrank die we van onze dreuïde krijgen,voorderest rijs ik regelmatig de wereld rond


    stay Nyappy

    Asterix?

    Ik ben de hoodrolpersonage uit een beroemde boekenreeks. Ik kwam in aanraking met enge monsters en vampieren vanwege een maffe circus.


    we've only said goodbye with words