• Ik verveelde me dus,
    ik dacht aan een rara spel.
    Uitleg:

    Je moet een bekend, famous, persoon omschrijven en degene moet het raden, en dan omschrijft diegene weer een famous persoon en dan enzovoort.

    i'll start:

    ik heb mijn hoofd kaal laten scheren, sommige mensen vinden mij een slet, mijn zusje is op haar 17 jarige leeftijd getrouwd, maar ik heb goeie songs. rara wie ben ik?


    we've only said goodbye with words

    Marilyn Manson

    Ik ben een blauwe kat, ik jaag vaak op dezelfde bruine muis die eigenlijk mijn vriend is, en ik heb problemen met de hond Spike en zijn zoontje Tike.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Tom van Tom en Jerry?

    Vroeger was ik een braaf hollywood meisje die in brave films speelde. Maar de laatste tijd heb ik steeds meer problemen, denken mensen dat ik een eetprobleem heb en ben ik ook nog lesbisch! Rara wie ben ik?


    You move me ......... Kurt

    ???

    ik ben jarig op 5 december en geef kado's
    ik ben ook de heilige van de scheepsvaart en de beschermheer van kinderen


    stay Nyappy

    sinterklaas? >< of niet?

    ik haat paparazzi en ben engels.


    we've only said goodbye with words

    ja sinterklaas!

    lady gaga??

    ik geef ook kados,maar inplaats van pieten heb ik rendieren.ik sta in amerika bekent als santa claus
    en mijn rode pak is bedacht door cocacola


    stay Nyappy

    De kerstman :Y)
    Ik ben een lief blond meisje an 16 jaar en ik zing met mijn zus. [/jullie kennen haar misschienn iet]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Aly en AJ?

    Ik heb bruin haar, maar soms wisselt dat wel eens in blond. ik ben 16 jaar en de roddels gaan dat ik samen ben met Nick jonas rara wie ben ik?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Miley Cyrus

    Lekker, vampierenbloed, spijtig dat ik vermoord ben door Emmett en Jasper grr...


    Only losers can act the way you do

    James?

    Ik haat paparazzi en zing met een kakkerig brits accent. Fuck you.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 13:15 ]


    we've only said goodbye with words

    lilly allan ofzo:Y)

    Ik ben blauw van kleur en draag een rode muts en heb een baard

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 13:17 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    grote smurf

    ik ben niet dik!ik ben volslank
    ik ben als jochie in een ketel gevallen en mag nu geen toverdrank meer:(
    mijn favo eten is everzwijn,die ik samen ga vangen met mijn vriend
    ik zeg vaak:"rare jongens die romeinen!"

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 13:23 ]


    stay Nyappy

    Obelix ^^

    Ik ben een eend, heb nooit een broek aan en ben niet echt intelligent. Ik heb ook een rode auto.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Donald duck?

    Ik heb áltijd geluk en ik ben verliefd op katrien duck


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Guus Geluk :P

    Wij hebben oranje truien, zitten meestal gevangen, anders proberen we het geld van Dagobert Duck te stelen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Immortal schreef:
    Aly en AJ?

    Ik heb bruin haar, maar soms wisselt dat wel eens in blond. ik ben 16 jaar en de roddels gaan dat ik samen ben met Nick jonas rara wie ben ik?


    Ik had AJ :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.