• Ik verveelde me dus,
    ik dacht aan een rara spel.
    Uitleg:

    Je moet een bekend, famous, persoon omschrijven en degene moet het raden, en dan omschrijft diegene weer een famous persoon en dan enzovoort.

    i'll start:

    ik heb mijn hoofd kaal laten scheren, sommige mensen vinden mij een slet, mijn zusje is op haar 17 jarige leeftijd getrouwd, maar ik heb goeie songs. rara wie ben ik?


    we've only said goodbye with words

    Krab... van spongebob. ;o

    Ik ben een schatje met een schattige stem en ben bekend geworden vanuit de beste film (3 delen) en in die film had ik krulletjes, en moest ik iets dierbaars vernietigen... Wie ben ik? (niet het personage, de acteur (<= tip) zelf) ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Elijah Wood <3

    Harig van soort.
    irritant ><
    het woord 'zo' wordt té veel gebruikt ><
    mijn baasje verbetert altijd mijn zinnen ><
    ...


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Samson?


    Ik heb lang blond haar met een beetje roze in.
    En zing oa over dat ik iemand 'n lief niet mag.


    I need you like a heart needs a beat

    Avril Lavigne?

    Ik heb lang zwart haar met veel brol er in en heb al gedurende drie films problemen met mijn zwarte parel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb eigenlijk geen idee :X

    uuh...

    ik ben blond. Houd van roze, en ik had een programma op tv waar ik mijn nieuwe bff zocht.

    Paris Hilton

    Ik hen een tweelingszus, samen hadden wij een programma op Mtv. Daarin moesten we een geliefde zoeken, een 'Dubbel shot at love' dus. Spijtig genoeg waren ik en mijn zus op dezelfde verliefd en heeft die ene persoon voor mijn zus gekozen. Rara, wie ben ik?


    All was well.

    De ikki twins toch? Nikki of... die ander weet ik niet.. ik weet wel dat een van de twee won, maar weet niet welke...=)

    Ik ben Nederlands, 20 jaar, ontdekt door Justin Timberlake en ik heb een hele grote hit.

    Esmee denters


    Ik ben groen, ik woon in een huis met een neus erop, ik heb twee irritante buren, ik ben emotie loos en ik woon in de zee xd Rara wie ben ik?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 10:09 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    octo!!

    Ik ben zo Gay als wat !
    Heb me eigen film er over gemaakt..
    ik heb hiervoor nog 2 films gemaakt.
    ik heb een baby genaamt OJ en ik heb hem geruilt voor een iPot.
    Ik wil heel graag beroemd worden..
    Rara Wie ben ik ?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 10:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SugarAlien schreef:
    octo!!

    Ik ben zo Gay als wat !
    Heb me eigen film er over gemaakt..
    ik heb hiervoor nog 2 films gemaakt.
    ik heb een baby genaamt OJ en ik heb hem geruilt voor een iPot.
    Ik wil heel graag beroemd worden..
    Rara Wie ben ik ?


    bruno

    ik werd geslagen door me vader
    toen ik klein was zat ik al met me broers in een groep
    ik ben/was een van de grootstre pop artiesten

    Michael Jackson

    Ik ben een blanke rapper, die schijt heeft aan de wereld. Ik zat in D12, maar ben daarna solo gegaan. Ik heb laatst nog een nieuw album uitgebracht.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Eminem

    Ik ben roodbruinachtig, mijn beste vriend is een eigenwijs stokstaartje en samen eten we insecten :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 11:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Pumba =D

    Ik was een acteur. Ik speelde in 10 Things I Hate About You en Batman: The Dark Knight.
    Ik ben vorig jaar op 28-jarige leeftijd overleden.


    Up to the sky, To win, or die!

    Heath Ledger [ may he rest in peace]

    Ik heb meestal een baard, mijn moeder heet Maria en ik genees blinden en verander water in wijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jezus

    ik ben een kat en speel in een aantal films. mijn lievelings eten is lasagna en ik haat maandagen. ik ben een oranje met zwart gestreepte kat.

    rara wie ben ik


    Crocky : )