• Ik heb een zeer goede vriendin van internet.
    Heb haar leren kennen van youtube en sturen elke dag een mail naar elkaar al zo'n 10 maand lang.^^
    (Weliswaar in engels aangezien zij uit NY komt^^)
    Ze was nu pas verhuisd en heeft nu sinds kort een vriendje die twee uur van haar weg woont, dus we spreken elkaar nu ietjes minder, maar nog steeds lekker veel!^^
    En nu had ze onlangs een filmpje gemaakt waarin ze haar huis en kamer toonde en zo echt met een introotje van 'hi Melanie...' en zo lekker vriendelijk dus heb ik er al eentje terug gemaakt.
    Was echt kei vriendelijk van haar! :3
    En nog allemaal lieve dingen, ze wou zelfs helemaal naar Florida gaan omdat ik in de vakantie naar Florida ga!

    Wat is het liefste wat zo'n internetvriendin al voor jou gedaan heeft? :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sincere schreef:
    Melanie, jij kent Julia toch nog wel? Nou ik heb vorige zomervakantie met haar afgesproken, het was echt supergezellig!

    Ken jij Sorch trouwens? (mede Dianthe leiding x'D)
    Misschien dat wij elkaar eens gaan meeten^^. We wilden het vorig jaar al doen terwijl ik in Amsterdam zat omdat ik lekker veel vrije tijd had daar, maar was toen iets tussen gekomen :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ffff wt niet er zijn al zoveel lieve dingen gedan voor my x)
    *me in een quiz stkn
    *me beloven aan TK te koppelen
    *het aan vrgn(H)..is allaaanngg uit hoor xD bn er ook blij om (/ik hd ht uitgemaakt om bep.redenen)
    * sweete complimentjes geven
    *foto mkn voor me
    *sign mkn
    *,..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    een relatie krijgen met die gene van 4 maanden en je gemaakt heeft tot de persoon die je nu bent 8D
    Dankje echt waar(flower)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dont Remember Anymore..

    De laatste keer werd ik met een toetsenbord op mijn hoofd geslagen volgens mij.. (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad^^ Ik een vriendinnetje van je zijn en wij eigenlijk al wel gemeet hebben :3. Dat laatste herken ik trouwens!ö
    ghihi ja echt he o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    dat Jarl er altijd voor me is hij is echt men beste vriend en hij is er altijd voor me en ik voor hem dat is het mooiste

    en hij is hot:$ kijk maar bij men fotoboek jonge met gitaar(L)

    xx


    livng my life and got stress no more

    meeten xd. en lieve berichtjes niet meer.. ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ehm. Laurien zijn? :')
    Nee, even denken.
    Gewoon afspreken. (:


    You move me ......... Kurt

    Ook naar ons hotel op vakantie gekomen enzo.

    Ze heeft voor mij op habbo betaald! ;o
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    weg gaan avn huis zonder dat te seggen waar ze heel nederland door gaat naar andere kant van enderland dus. om 2 dagen bij je te komen logeren. waar ze vette straf voor gehad heeft. maar we meosten elakar gewoon zien. dat vond ik echt zo lief weetje<3

    MichelleBaby schreef:
    weg gaan avn huis zonder dat te seggen waar ze heel nederland door gaat naar andere kant van enderland dus. om 2 dagen bij je te komen logeren. waar ze vette straf voor gehad heeft. maar we meosten elakar gewoon zien. dat vond ik echt zo lief weetje<3

    Wooow da's inderdaad superlief!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb mijn bestie leren kennen via netlog
    16.07.07 ^^ bijnaa 2jaar znee


    Gilles (ll)

    Het liefste wat een internetvriend voor mij gedaan heeft? Meer als 8 uur reizen om mij vervolgens mee naar zijn huis te nemen omdat ik het thuis niet meer uithield. Dat vond ik echt lief, en had ik niet verwacht.


    Wie du mir, so ich dir.

    We gaan samen naar een concert. ;')


    It even took me by surprise