• Ik heb een zeer goede vriendin van internet.
    Heb haar leren kennen van youtube en sturen elke dag een mail naar elkaar al zo'n 10 maand lang.^^
    (Weliswaar in engels aangezien zij uit NY komt^^)
    Ze was nu pas verhuisd en heeft nu sinds kort een vriendje die twee uur van haar weg woont, dus we spreken elkaar nu ietjes minder, maar nog steeds lekker veel!^^
    En nu had ze onlangs een filmpje gemaakt waarin ze haar huis en kamer toonde en zo echt met een introotje van 'hi Melanie...' en zo lekker vriendelijk dus heb ik er al eentje terug gemaakt.
    Was echt kei vriendelijk van haar! :3
    En nog allemaal lieve dingen, ze wou zelfs helemaal naar Florida gaan omdat ik in de vakantie naar Florida ga!

    Wat is het liefste wat zo'n internetvriendin al voor jou gedaan heeft? :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Julia, tuurlijk die ken ik nog!^^ Ach ik kan nu even niet meer op haar usernaam komen maar heb ze denk ik op msn^^
    Kan dat zijn dat haar schermafbeelding niet 'Leeg' is? x'D
    Of vergis ik me weer? Maar de naam doet wel een belletje rinkelen ^^.
    Lijkt me echt geweldig eigenlijk! :'D


    x_Juu haha :P Leidster van Water Paradise, en ja ze heeft dat inderdaad als schermafbeelding :P


    a figment of your imagination

    Van Nicol een echt heel mooi gedicht gemaakt voor mijn verjaardag <3
    en van de gelegenheid maak ik ook even gebruik om Nini te bedanken boor al onze momenten die we samen beleefden, vaginakind ik hou van u (flower)


    All was well.

    Niets.
    want ik heb geen internetvrienden


    everybody needs a song.

    Bij mij is het verder gekomen tot verkering enzo :$ Maar goed.


    I'm your bitch [:

    En Joy doet altijd Kermit op msn :]


    All was well.

    Ik heb er ook 1, maar helaas spreek ik haar weinig. Hopelijk gaan we samen naar het concert van TH. :D


    Think before you act.

    mijn liefje geworden? :']
    [/endatiszenunogsteeds]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Mensen hebben al zo veel gedaan vr mij :O, super tof
    Ik vind (onverwachte) kaartjes enzo ontzettend leuk :D
    Maar meeten is natuurlijk nog leuker :P

    Sincere schreef:
    (...)

    x_Juu haha :P Leidster van Water Paradise, en ja ze heeft dat inderdaad als schermafbeelding :P

    Ja, nu herinner ik me ze weer!^^
    Woow, die had daar op die site ook wel naam gemaakt, volgens mij kende iedereen ze daar wel^^.
    En die schermafbeelding, tjaa viel mij gewoon op :'P.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een internetvriendin uit roemenië die ik al een jaar ongeveer ken of 10 maand ofso. En het is een van mijn beste vriendinnen die ik heb. En zei is eigenlijk degene die er zelfs om 2/3 uur in de nacht voor mij online was omdat ik me niet goed voelde enzu en ze me gewoon wouw steunen. Dus eigenlijk is het echt een prachtvriendin. Want ook al wonen we ver van elkaar. Ze heeft echt al heel veel voor mij gedaan dat ik haar altijd dankbaar zal zijn.

    Ik heb een internetvriendin uit LA. ken der al 3 jaar. en heb der ook al in het echt ontmoet enzo,Ze is wel 6 jaar ouder dan mij,

    Hmm.. ='] het liefste..

    dat ik met Julia,Noel en Chantou heb gemeet.
    en natuurlijk dat Renée misschien helemaal voor mij naar enschede komt :$


    We can only learn to love by loving.

    Kijk, dat vind ik nou eens leuk =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aaaw xD jij bent een internet vriendin van mij ;D allemaal dankzij TH ofzo (dance) x'D mr ik vind u en de rest gwn kei leuk ^^ wss heb ik meer aan u en al mijn internetvrienden dan vriendinne in school o.O Internet friends ForEver xD
    ILU


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    Aaaw xD jij bent een internet vriendin van mij ;D allemaal dankzij TH ofzo (dance) x'D mr ik vind u en de rest gwn kei leuk ^^ wss heb ik meer aan u en al mijn internetvrienden dan vriendinne in school o.O Internet friends ForEver xD
    ILU

    Inderdaad^^ Ik een vriendinnetje van je zijn en wij eigenlijk al wel gemeet hebben :3. Dat laatste herken ik trouwens!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay