• As the title says, het grote ingewikkelde verhaal dat eigenlijk niet zo ingewikkeld is. Komt ie:
    Eerst had mijn vader met een vrouw genaamd Irene, daar kreeg ze mijn halfzussen Indira (in de 20), Jany (25) en Maaike (in de 20) mee.
    Toen had mijn moeder met een of andere Twan, daar kreeg ze mijn halfbroer Rob (25) mee.
    Toen kwamen mijn ouders bij elkaar, en kregen ze mijn zus Nikita (23) en mij (14).
    En toen gingen ze scheiden.
    Mijn vader ging in limburg wonen met Anita die al 2 kinderen had: Mikey (?) en Glenn (?), mijn stiefbroertjes dus. Doordat hij ver weg woonde en te verrot was om zijn kinderen af en toe op te zoeken, had ik geen contact meer met hem. Hij kreeg bij haar ook nog 2 kinderen: Sammy-Jo (?) en Weetdenaamniet. Dat is nog een babytje.
    Mijn moeder ging bij Jan wonen, die ook 2 kinderen had: Yorn (12) en Jady (16). Daar woon ik (Nog steeds 14) nu bij.
    Dus, zo ingewikkeld is het allemaal niet. Eigenlijk komt het er allemaal op neer dat mijn vader een asshole is.
    But, nu zie ik een hoop broers/zussen niet, 6 om precies te zijn. En die mis ik focked op erg. Maar ok, mijn broers/zussen verhaal dus.
    Heeft er hier nog iemand anders een hoop broers/zussen? ><

    En steph wilt ook mijn broer/zus zijn ofzo ><
    Dus bij deze: Ik heb er 12.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    EH, en ik dan );


    your eyes are like stars in the night.

    wow^^ ik heb 2 broertjes..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    wow :O
    ik heb maar 1 echt zusje (al geloof ik dat soms niet xD) en 1 stief broertje en 1 stiefzus xD


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb 1 zus (17) en 1 zusje (12) xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb 2 zussen en 1 broer. Ö

    Mijn ouders hebben nooit een ander gehad (of toch niet voor ze getrouwd waren, en met iemand kinderen hadden ofzo). Dus ik heb geen halfbroers ofzo, alleen 2 broers en 1 tweelingzus.

    Maar kan je misschien via netlog of facebook ofzo niet in contact komen met die mensen die je niet meer ziet?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb 1 zusje . Wel rot voor je :(


    Live for something or die for nothing

    Omg ö zoveel man. Ik heb maar 1 broer,als je hem wlt mag je hem ook hebbe ^^

    Marshmellow schreef:
    Mijn ouders hebben nooit een ander gehad (of toch niet voor ze getrouwd waren, en met iemand kinderen hadden ofzo). Dus ik heb geen halfbroers ofzo, alleen 2 broers en 1 tweelingzus.

    Maar kan je misschien via netlog of facebook ofzo niet in contact komen met die mensen die je niet meer ziet?

    Nee, die zijn daar te jong voor. Sommige spreek ik nog wel op msn, maar zie ik niet in het echt. Zoals mijn zus die in Spanje woont of een zus met wie ik sinds kort weer contact heb maar die aan de andere kant van Nederland woont.
    @Joyce: No thanx, ik heb er al genoeg =P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Nee, die zijn daar te jong voor. Sommige spreek ik nog wel op msn, maar zie ik niet in het echt. Zoals mijn zus die in Spanje woont of een zus met wie ik sinds kort weer contact heb maar die aan de andere kant van Nederland woont.
    @Joyce: No thanx, ik heb er al genoeg =P

    Aaah da's echt balen!ö
    'k hoop dat je ze dan toch nog eens een keertje kunt zien ofzo!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb alleen een zus van 13 (bijna 14) jaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mijn moeder was vroeger ook met een andere man getrouwd, maar ze heeft geen kinderen met hem. Voor zover ik weet zijn er alleen mn broer en ik.


    hit me like a ray of sun

    Ik heb 1 broer van 18 en dat is het hoop ik.

    ik heb 1 zus en 1 zusje xD


    /

    omgawd.
    dat is echt een vet ingewikkelde familie x'D
    ik heb 1 jonger zusje, that's all 8D


    i need you like a heart needs a beat.